جهیزیه 114 جوان روسی در لرستان / زوجینی که در دهه استان خوش شانس به خانه بازگشتند + فیلم – اخبار لرستان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب خرم آباد ازدواج یک راه حل اجتماعی و مطلوب برای تنظیم و تثبیت زندگی است. در سال های اخیر گسترش فرهنگ برگزاری جشن های گران قیمت و توجه به حاشیه های کم ارزش در گروه ازدواج و تحمیل هزینه های بیش از حد به دو طرف ، سن ازدواج و آسیب های اجتماعی را افزایش داده و از همه مهمتر با آن روبرو شده است. مشکلات زیادی در تشکیل خانواده وجود دارد.

در این میان جهیزیه یکی از مهمترین نیازهای زوجین برای شروع زندگی مشترک است که در این شرایط نابسامان اقتصادی بسیاری از خانواده های کم درآمد قادر به تأمین آن نیستند ، اما نیکوکاران و نهادهای حمایتی می توانند بسیاری از مشکلات را برای شروع زوجین در این زمینه حل کنند. به مناسبت عید غدیر خم و همزمان با دهه امامت و ولایت ، مراسم اهدای 114 جهیزیه و کمک جهیزیه به زوج های نیازمند لرستانی ، مزین به نام خلبان “مچ غلامرضا چاغروند” برگزار شد. توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره).

حامد ویس کرمی ، مدیرعامل فرمان امام خمینی (ره) در این مراسم گفت: یکی از اصلی ترین ویژگی های حکومتداری خوب توجه به حل مشکلات مردم به ویژه نیازمندان است که خوشبختانه امروز در هیئت حاکمه سازمان شاهد هستیم جمهوری اسلامی ایران. “توجه می شود.

وی افزود: ستاد اجرایی فرهان راحیل به عنوان بخشی از بدنه حاکمیت جمهوری اسلامی ، با شناسایی مشکلات و مشکلات و راهکارهای حل آنها ، برنامه های مختلفی را برای ایجاد توسعه و رفع موانع توسعه ارائه و با آنها کار کرد.

بیشتر بخوانید  اروپا یکی از بازندگان برجام خواهد بود اگر...

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پرداختن به مسئله جمعیت و ترویج مسئله ازدواج را از جمله برنامه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دانست و گفت: ازدواج به عنوان یکی از اساسی ترین موارد است. بنیادهای اجتماعی همیشه توجه ویژه ای داشته است. اما امروزه با توجه به شرایط موجود در کشور ، ازدواج برای جوانان با مشکلاتی روبرو است. در همین راستا ، یکی از برنامه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تسهیل ازدواج است.

وی اظهار داشت: تهیه جهیزیه برای زوجینی که تمایل به ازدواج دارند اما به دلیل مشکلات اقتصادی و مشکلات امکان تهیه جهیزیه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از جمله تصمیمات این ستاد برای تسهیل ازدواج نیست. .

ویس کرمی گفت: در 8 ماه گذشته در استان لرستان 350 جهیزیه و کمک جهیزیه بین زوجین نیازمند توزیع شد و امروز 114 جهیزیه و کمک جهیزیه به ارزش 16 میلیارد ریال بین زوج های جوان لرستان توزیع می شود.

انتهای پیام / 645 / ش

دیدگاهتان را بنویسید