جهت ورود به سایت رسمی ذره بین اینجا کلیک کنید



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: لوپا یک موتور جستجو و موتور جستجوی فارسی است که به کاربران خود امکان دسترسی آسان به کلیه خدمات و سرویس های وب را می دهد. کاربران می توانند نتایج جستجوی خود را به صورت دسته بندی شده در تب های مختلف با تصاویر، فیلم ها، اخبار و غیره مشاهده کنند. با ورود به وب سایت لوپا یا دانلود اپلیکیشن لوپا.

اما با توجه به جدید بودن مرورگر وب ذره بین فارسی و ناآگاهی کاربران از عملکردهای موجود در این سایت، توضیح کاملی از سایت zarebin.ir در ادامه این مطلب آورده شده است ذره بین بین.

وزیر ارتباطات: موتور جستجوی لوپا با حمایت همراه اول توسط جوانان نخبه تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

برای ورود به صفحه رسمی ذره بین اینجا را کلیک کنید

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: با توجه به قولی که قبلا در مورد معرفی سرویس های ایرانی داده بودم، یکی از محصولات فناورانه داخلی را به شما هموطنان ارائه می کنم. محصولاتی که به ابتکار و تلاش مشترک جوانان نخبه کشورمان و با حمایت «همراه آوالا» تولید و قابل استفاده است.

لوپا یک موتور جستجوی فارسی برای کاربران ایرانی است که تجربه ای فراتر از جستجوی معمول را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید  لذت خرید را در مجتمع تجاری باغ وحش خاور تجربه کنید

Magnifier علاوه بر نمایش نتایج جستجو مانند Google از طریق مرورگر خود، ویژگی ها و خدمات خاصی را ارائه می دهد که جستجوی اینترنتی را بهبود می بخشد.

این مرورگر دسترسی کاربران به انواع محتوای ویدیویی، صوتی و آموزشی را در وب و شبکه های اجتماعی آسان می کند. بخش آوا حتی بدون نیاز به دانلود محتواهای مختلفی از موسیقی و پادکست گرفته تا سرود و کتاب صوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که در مورد گوگل صدق نمی کند.


دیدگاهتان را بنویسید