جهت اطلاع از دهک بندی یارانه بگیران اینجا کلیک کنید |‌ روز موعود پرداخت معوقات یارانه جاماندگان مشخص شد



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: کمک هزینه در 20 جولای واریز شد. اما همچنان برخی خانوارها به دهک درآمد خود اعتراض دارند و نمی دانند در کدام دهک قرار دارند. چگونه دهک خانوار را تعیین کنیم؟

یکی از راه های اطلاع از عشر خانوار، بررسی کد ملی است. برای این کار باید با شماره تلفن 09200006369 تماس بگیرند.

در این مرحله افراد با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار می توانند دهک درآمدی خانوار خود را شناسایی کرده و بدانند از دهک اول تا دهم در کجا قرار دارند.

با این شماره هرکسی می‌تواند عشر خانوار خود را با کمک کد نگهبان استعلام کند. به استثنای افرادی که همسر یا یکی از اعضای خانواده آنها در نیروهای مسلح باشد. این گروه برای اطلاع از دهک درآمد خانواده خود با ستاد نیروهای مسلح تماس بگیرند.

ضمناً شماره تلفن 0216369 متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد که برای پاسخگویی به سوالات در دسترس عموم می باشد.

همزمان با واریز یارانه مالی در تیرماه، برخی خانوارها اعلام کردند که دو ماه پیش 400 هزار تومان یارانه دریافت کرده اند اما در این ماه تنها 300 هزار تومان واریز شده است.

برخی دیگر می گویند با وجود درآمدهای ماهانه در دو ماه گذشته، در این ماه یارانه ای دریافت نکرده اند. اگرچه وزارت کار پاسخی در مورد علت این اتفاق منتشر نکرده است، اما به نظر می رسد اعشاری شدن جدید چنین مشکلی را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید  زمان واریز یارانه شب یلدا

یعنی یک دهم این خانوارها در طی بررسی تغییر کرده اند.

یارانه

خبر مهم برای بازماندگان یارانه معیشتی

یارانه های پولی اردیبهشت و خرداد همزمان با یارانه تیرماه به حساب دارندگان خانوارهای بازمانده تحت عنوان معوقه واریز می شود.

تمامی سرپرستان خانواری که تا 24 خردادماه برای دریافت یارانه معیشتی اقدام کرده و از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشمول یارانه تشخیص داده شده اند، تا پایان هفته یارانه و معوقات دریافت خواهند کرد.

سازمان هدفمندی یارانه ها در اطلاعیه ای اعلام کرد: پس از اطلاعیه های قبلی مبنی بر امکان ثبت نام بازماندگان یارانه یا متقاضیان جدید یارانه، داده های مربوط به خانوارهای ثبت نام شده در سامانه https://mi.gov.ir تا ساعت 15 خرداد ماه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می شود و پس از آزمایش گسترده و تعیین اعشار توسط آن وزارتخانه، فهرستی از دارندگان خانوارهای جدید مشمول یارانه به یارانه منتشر شد. سازمان هدف

در صورتی که طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این سرپرستان خانوار جزو دهک های اول تا سوم تشخیص داده شوند، مبلغ ماهیانه به ازای هر نفر 400 هزار تومان و در صورت شناسایی جزو دهک های اول می باشد. دهک های چهارم تا نهم مبلغ 300 هزار تومان در ماه است و برای هر نفر به حساب آنها واریز می شود.

اینترنت 1400 گیگ ماهانه 55 هزار تومان با پوشش نامحدود

یارانه های پولی اردیبهشت و خرداد نیز همزمان با یارانه تیرماه به نام معوقات به حساب این خانوارها واریز می شود.

اگر در زمان پرداخت یارانه مالی مرحله 137 (تیرماه سال جاری) مبلغ یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز نشده است، به این معنی است که این افراد در دهک 10 قرار دارند. ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و احراز شرایط دریافت یارانه مشخص نیست.

بیشتر بخوانید  با سی هزار تومان ژل ابرو خونگی درست کن! | آموزش ژل ابرو خانگی و تقویت کننده +ویدئو

چگونه به یارانه اعتراض کنیم؟

معترضان عشر اعلام شده و یا افرادی که یارانه آنها از اردیبهشت ماه 1401 لغو شده است می توانند جهت ثبت نام یا پیگیری اعتراض خود و درخواست رسیدگی با سامانه اطلاع رسانی وزارت مذکور به نشانی https://hemaiat.mcls.gov.ir تماس حاصل نمایند. دهم آنها تماس با پست صوتی 09200006369.

خاطرنشان می شود سرپرستان خانوارهایی که یارانه مالی آنها در اردیبهشت ماه لغو شده و درخواست حسابرسی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده اند در صورتی که در حسابرسی انجام شده جزو دهک های اول تا نهم بوده اند. . یارانه های نقدی اردیبهشت و خرداد ماه توسط وزارت رفاه اجتماعی تا پایان هفته تحت عنوان معوقات به حساب آنها واریز می شود.


دیدگاهتان را بنویسید