مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جهانگیری: بین تولید و مصرف برق تفاوت وجود دارد / افزایش تولید برق غیرممکن است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



اسحق جهانگیری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت ، در پاسخ به س questionsالات خبرنگاران درباره مأموریت رئیس جمهور در بررسی قطع برق و نتیجه جلسه با مقامات وزارت انرژی ، گفت که این جلسات به تأثیرات آن بستگی دارد. اگر می بینید که شرایط بهتر شده است ، بدانید که تصمیمات گرفته شده منجر به این نتیجه شده است.

معاون اول رئیس جمهور افزود: وزیر نیرو در این باره توضیح می دهد و با خبرنگاران صحبت می کند. باید برای مردم توضیح داده شود ، زیرا برق یکی از مواردی است که مربوط به زندگی همه مردم است و مردم از این نظر حساس هستند. مشکلات باید به طور کامل توضیح داده شود.

جهانگیری ادامه داد: افزایش تولید برق تقریباً غیرممکن است ، زیرا همه نیروگاه ها با ظرفیت کامل برق تولید می کنند. وضعیت سدها نیز مهم است. به ویژه پیش بینی می شود که وضعیت بارندگی در پاییز امسال خوب نباشد. مردم باید مراقب نوشیدن آب باشند تا با مشکلی روبرو نشوند. اینها موضوعاتی است که دولتها باید مراقب آنها باشند. حجم تولید و سقف آن واضح است که مصرف در حال افزایش است و باید تلاش کنیم تا حد ممکن مصرف را کاهش دهیم.

وی با اشاره به تفاوت بین تولید و مصرف برق گفت: مدیریت این شکاف مهمترین کاری است که وزارت نیرو باید انجام دهد تا با اعمال مدیریت در مکان های مختلف کمبود موجود را به حداقل برساند. ، اثرات اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی وزارت نیرو در حال حاضر این مسئله را مدیریت می کند.

بیشتر بخوانید  بهاره رهنما تنها در اکران فیلم سینمایی

جهانگیری گفت وزرا مسئولیتی ندارند و هیچ کس در این زمینه عذرخواهی نکرده است: “شما در این مورد خاص برق رئیس جمهور از مردم عذرخواهی خواهید کرد.” در زمینه برق و بهداشت ، وزرای مربوط باید توضیح دهند. نگرانی ها در جلسات دولت ابراز شد. قطعاً در روزهای اخیر تأکید خواهیم کرد که وزرا می آیند و با روزنامه نگاران صحبت می کنند و مسئولیت آن را بر عهده خواهند داشت.

216216

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *