جهاد دانشگاهی پیشگام خدمات رسانی به مردم است



ایسنا / قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با مدیران جهاد در دانشگاه قزوین گفت: جهاد دانشگاهی در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب قدم برداشته و همواره سعی کرده است با توسعه علم و فناوری. ، ما شاهد پیشرفت کشور خواهیم بود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی امروز 9 مرداد در دیدار با مدیران جهاد در دانشگاه قزوین با تاکید بر اینکه کارکنان باید به درون خود و خلاقیت جوانان توجه کنند ، گفت: متاسفانه در چند سال گذشته کارکنان به فرصت های داخلی توجه نکرده اند و بنابراین پیشرفت و توسعه کشور در حال افول است.

وی در توضیح آیاتی از قرآن کریم می گوید: «خداوند فرموده است که مشرکان چه اهل کتاب و چه اهل کتاب هیچ سودی برای شما ندارند و اگر این آیه قرآن در آن سالها خوانده می شد ، نباید فرصت مذاکره با ایالات متحده را داشته باشد. “غرب هدر رفته است.

امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه کسانی که می توانند کار دین را بهبود بخشند ، خدا و افرادی که معتقد به خدا ، معاد ، امام و ولایت هستند ، خاطرنشان کرد: امروز در عصر غیبت امام ، رهبر فرزانه حضرت انقلاب تأکید می کند که اعتماد به غرب راه حل است. کار نمی کند .

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: یکی از نهادهایی که مطابق منویات رهبر فرزانه انقلاب گام برداشته و همواره سعی کرده است در خدمت به مردم ، توسعه علم و فناوری پیشگام باشد ، جهاد دانشگاهی است. ما پیشرفت کشور را می بینیم.

وی گفت: دشمنان با پیشرفت تکنولوژیکی و علمی کشور مشکل دارند ، پیشرفت هسته ای و موشکی یکی از دستاوردهای علم و فناوری است و اگر همه دستاوردهای هسته ای و موشکی را کنار بگذاریم ، باز هم کوتاه نمی آیند.

بیشتر بخوانید  نهال دشتی در نقش ستاره زن سریال "جیران" / عکس

آیت الله عابدینی مشارکت مردم در طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی در راستای ارتقاء این نهاد را تشریح کرد و افزود: رسانه ها نقش مهمی در ارائه طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی در بین مردم دارند. آنها در طرح ها و برنامه های این مجموعه مشارکت بیشتری خواهند داشت.

در این جلسه ، فرشاد پیلهچی ، رئیس جهاد دانشگاهی قزوین ، گزارشی از برنامه های اجرا شده در مجتمع جهاد دانشگاهی ، مانند طرح توسعه مشاغل خانگی ، تلاش برای کاهش ناباروری در زوجین ، تلاش برای اشتغال و تجاری سازی و حمایت از کسب و کار خلاق و خلاق وی دوره های شتاب را گذراند و همچنین در مورد برخی از مشکلات و چالش های این حوزه صحبت کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید