جهاد دانشگاهی از تعامل با دستگاه های دیگر استقبال می کند



ایسنا / قم رئیس جهاد دانشگاهی استان کوم به همراه معاون علمی واحد ، روز سه شنبه 22 تیرماه در دفتر رئیس نظام پزشکی استان با وی دیدار کردند.

دکتر محمد حیدری فعالیت ها و دستاوردهای دانشگاه کوم را در زمینه آموزش ، پژوهش و فرهنگ توصیف کرد و گفت: “در طول تاریخ پس از انقلاب ، این دانشگاه هیچگاه هیچ اعتراضی نسبت به جهاد دانشگاهی یا نهاد نظارتی گزارش نکرده است. و نهادهای امنیتی. “این گواه همسویی مسائل فرهنگی در جهاد دانشگاهی با انقلاب اسلامی و هنجارهای اجتماعی است.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی عمومی از مشکلات بهداشتی در شرایط حاد امروز ، افزود: پزشکان و اعضای سیستم پزشکی استان می توانند از طریق تماس با خبرنگاران از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) یا آژانس بین المللی روابط بین الملل با پزشکان و اعضای سیستم پزشکی استان مصاحبه کنند. برای قرآن کریم (IQNA) در قم. “یا یادداشت هایی در مورد بهداشت ، درمان و مسائل اجتماعی مربوط به آن خبرگزاری هایی که در مجموعه جهاد دانشگاهی فعالیت می کنند ارسال کنید تا مردم در حومه شهر از این نگرانی ها و تصمیمات خود آگاه شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کوم گفت: با توجه به اینکه بودجه دولت به جهاد دانشگاهی تزریق نمی شود ، این نهاد باید هزینه های جاری و خدمات عمومی خود را مستقیماً از محل خدماتی که به مردم ارائه می دهد تأمین کند.

وی ادامه داد: در استان کوم یکی از اصلی ترین خدمات جهاد دانشگاهی فوق تخصص خدمات درمان ناباروری است که هم به استان ها و هم به استان های همجوار ارائه می شود. این خدمات از کیفیت استثنایی برخوردار بوده و گردشگران را به خود جلب می کند. سلامت از کشورهای خارجی ناشی می شود ، بنابراین مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی درخواست مجوز IPD کرد و از دسامبر سال 1398 ، این مرکز در حال درمان گردشگران خارجی با مجوز IPD است.

بیشتر بخوانید  غوغای دختران پرسپولیسی در استادیوم ازادی

حیدری با اشاره به مزایای خدمات ارزنده جهاد دانشگاهی از اقشار مختلف جامعه ، اظهار داشت: بسیاری از مشتریان مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی که منابع کمی دارند ، خود را به موسسات خیریه مختلف معرفی می کنند و از طرف های معاهده جهاد دانشگاهی وجوه دریافت می کنند. “آنها برای دریافت این خدمات هزینه می كنند و دعای آنها برای خیریه ها و كارمندان جهاد دانشگاهی است.

وی با تأکید بر تعلق جهاد دانشگاهی به مردم و انقلاب و لزوم همکاری م ofثر مراجع نظارتی ، گفت: تعامل سازنده مقامات نظارتی با مراکز درمانی ارائه خدمات را تسریع می کند. متخصصان این دستگاه ها می توانند با تعامل و رفتار اصلاحی به ارتقا much هرچه بیشتر کیفیت خدمات پزشکی و اطمینان از رضایت مشتریان مراکز درمانی و کارکنان این مراکز کمک کنند.

دکتر سیدحسن عادلی ، رئیس سازمان پزشکی قم نیز در این نشست با تمجید از فعالیت های خیرخواهانه جهاد دانشگاهی اظهار داشت: “در سال های اخیر همکاری های خوبی با جهاد دانشگاهی داشته ایم و امیدواریم این همکاری ها تا زمان خاتمه نتیجه تفاهم نامه همکاری “بیایید مانند گذشته از خدمات و دستاوردهای جهاد دانشگاهی لذت ببریم.

وی شروع فعالیت های مشترک و همکاری با جهاد دانشگاهی را به بعد از انتخاب رئیس سازمان نظام پزشکی استان موکول کرد و گفت: جهاد دانشگاهی توانایی است که فرد بدون استفاده از آن شروع به شناختن آن می کند.

لیلاناسرپور ، همکار پژوهشی جهاددانشگاهی قم نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های پزشکی و پژوهشی جهاد دانشگاهی قم ارائه داد و گفت: جهاد دانشگاهی در علم تحقیق و تولید نیز اقدامات مناسبی را به اتمام رسانده است و در حال حاضر دارای دو پایه محصول از دانش این موسسه در مرحله افشای روند ثبت اختراع است.

بیشتر بخوانید  حضور آمریکا در هیچ کجای دنیا مشکل‌گشا نبوده است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید