جهاد اسلامی فلسطین: مقاومت در دست جنایتکاران صهیونیست است



به نقل از ایرنا ، طارق سلمی گفت: “گروه های مقاومت فلسطین از هیچ تلاشی برای شکستن محاصره نوار غزه دریغ نخواهند کرد.”

وی حملات رژیم صهیونیستی را تلاشی ناامیدکننده برای بازگرداندن چهره ارتش شکست خورده پس از نبرد قدس خواند و گفت: “تل آویو در تلاش است معادله جدیدی را وضع کند ، اما شکست خواهد خورد زیرا گروه های مقاومت فلسطین در کمین جنایات این حالت است

این مقام جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که همه فرصت ها با مقاومت فلسطین روبرو است تا مانع تحمیل معادلات رژیم صهیونیستی برای نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین شود.

سلمی همچنین تأکید کرد: مقاومت فلسطین پس از نبرد قدس ، معادله جدیدی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده و قطعاً آنها با حرف آخر مخالفت خواهند کرد.

ارتش اسرائیل از 10 ماه مه به مدت 12 روز حمله هوایی ، زمینی و دریایی را به نوار غزه آغاز کرد اما انتظار نداشت که با حمله موشکی جبهه مقاومت فلسطین روبرو شود.

در طول 12 روز جنگ ، شاخه نظامی جنبش حماس و جهاد اسلامی در طول 12 روز جنگ ، با استفاده از صدها موشک و موشک مدرن و تغییر تاکتیک ، به حملات صهیونیستها پاسخ داد و به گفته منابع اشغالگر ، بیشتر 12000 موشک و موشک به مناطق اشغالی اصابت کرده است.

این اقدام باعث شد تا كابینه صهیونیست ها پس از 12 روز ناتوانی در توقف حملات موشكی گروه های مقاومت در غزه ، با آتش بس موافقت كنند ، اقدامی كه بسیاری نتانیاهو را به عدم موفقیت در گرفتن رای اعتماد كنیست صهیونیست متهم كردند.

بیشتر بخوانید  ایا فردا مدارس تبریز تعطیل است چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید