جهاد اسلامی: دشمن چیزی جز زبان زور نمی فهمد / شکست پروژه صهیونیستی-آمریکایی – اخبار آسیای غربی – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیمطارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با استناد به اظهارات اخیر ابوحمزه ، سخنگوی نظامی تیپ های القدس ، گفت: “مقاومت همه اقدامات دشمن را زیر نظر دارد.”

وی به رادیو گلاس اورشلیم گفت: “پروژه صهیونیستی آمریکایی در منطقه در حال شکست است و همین باعث ترس دشمن صهیونیستی است.”

سلمی گفت: دشمن چیزی جز زبان زور و مقابله نمی فهمد و مذاکرات و برنامه های آتش بس چیزی جز شکست نخواهد داشت.

وی افزود مقاومت بر اساس استراتژی هدف حمله به ارتش اسرائیل و مقابله با ارتش اسرائیل بود.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: مقاومت از هوش بالایی برخوردار است و به همین دلیل برخی از حملات خود را برای حفظ جان کودکان به تعویق انداخته است.

سلمی گفت: “استراتژی گردان القدس این است که به تدریج از تجهیزاتی که در اختیار دارد استفاده کند و هنوز هم مواردی را دارد که در تجاوزات اخیر از آنها استفاده نکرده است.”

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: “این اقدام را متوقف کنید و از فرصت استفاده کنید و از این سیاست های خطرناک خارج شوید.”

ابوحمزه ، سخنگوی نظامی گردان القدس ، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، روز دوشنبه گفت که مقاومت فلسطین در نبرد با رژیم اشغالگر صهیونیستی بر گنبد آهنین رژیم غلبه کرده است.

وی افزود: موشکهای مقاومت به اعماق اسرائیل رسیده اند ، یعنی. در تل آویو ، هرتزلیا ، نتانیا و بیرشبا و به دستاوردهای نظامی دست یافت. “

بیشتر بخوانید  کتاب نظام سیاسی در اسلام ‌چاپ شد

ابوحمزه گفت: موشک های پایداری در داخل کشور تولید شده و محصول جنگ گردان القدس است که علی رغم ادامه محاصره و کنترل شدید نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی به دست آمد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید