جهادگران فیروزآبادی در تلاشند محرومیت ها را برطرف کنند


به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد ، با نگاهی به عملکرد بسیج طی چند دهه گذشته ، می توان نقش بسیج را در رشد و شکوفایی انقلاب به وضوح مشاهده کرد.

بسیج شوید ، با این تفاوت که در خط مقدم جنگ هستید استکبار و کمک به مردم در شرایط بحرانی اکنون در دورافتاده ترین روستاهای کشور در مناطق مختلف حذف می شود.

امروز بسیجیان و بسیجیان با تمام توان و اراده خود برای دفاع از ولایت ، قرآن ، نظام و انقلاب در صحنه حضور دارند.

در استان فارس و شهر فیروزآباد خواهران بسیجی پایگاه فاطمیه در قالب گروه جهادی شهید ابراهیم همت تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا مشکلات مردم را در همه مناطق گشوده و نور امید را به قلب آنها برسانند. .

صدیگ کاووسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فیروزآباد ، با اشاره به نقش بسیجیان در صحنه های مختلف اظهار داشت: گروه جهادی شهید ابراهیم همت فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد و در سال 1395 به عنوان گروه جهادی به ثبت رسید.

رهبر گروه جهادی فاطمیه فیروزآباد گفت: این گروه فعالیت های خود را با حمایت مردم و خیرین انجام می دهد. در قالب به طور گسترده ای دنبال می شود و از نظر جغرافیایی جهت گیری می شود و در هر گوشه برای رفع غم و اندوه به نیازمندان می رسد.

چاوشی نقش بسیج در رفع محرومیت را برجسته دانست و افزود: این گروه در زمینه های مختلف فعالیت داشته و فعالیت اصلی آن کمک به افراد در شرایط بحرانی بیماری است. ویروس کرونا او بود.

بیشتر بخوانید  حق استقلال از بین نرفت. ما رهبران لیگ بودیم

وی مهمترین فعالیتهای این گروه جهادی را تهیه 150 بسته غذایی در تمرین امداد وفادار و 300 بسته غذای گرم و 50 بسته گوشت مرغ و تهیه افطاری ساده برای کمک به زندگی مردم ، تهیه کنجد عنوان کرد. و شیرخشک برای نوزادان فقیر و همچنین تهیه لوازم التحریر. وی همچنین با ذکر کیف و کفش برای دانشجویان کم بضاعت و نیازمند افزود: همچنین تأمین هزینه های درمانی در زمینه بیماری عروق کرونر قلب و ساخت وساز در مناطق معلول.

وی افزود: گروه جهادی شهید ابراهیم همت مطابق با برنامه ازدواج آسان با کمک خیرین جهیزیه برای زوج های جوان و نیازمند تهیه کرده است ، در این راستا 5 قلم کالای اساسی از جمله یخچال ، فریزر ، اجاق گاز ، ماشین لباسشویی ، وسایل فرش و آشپزخانه) تهیه شده و در اختیار 3 زوج جوان قرار می گیرد.

رهبر گروه جهاد فاطمیه ادامه داد: این فعالیت ها با حمایت خیرین و مردم انجام می شود و ما دوست داریم مردم ما بیشتر از ما حمایت کنند تا بتوانیم به نیازمندان واقعی که هیچ سازمان و مشکلی از آنها حمایت نمی کنند ، کمک کنیم. حل کردن و قلب. “بیایید خوشحال باشیم.

انتهای پیام / n


دیدگاهتان را بنویسید