جهادگران بهداشت به میدان شیراز آمدند



ایسنا / فارس همزمان با ناآرامی های قبلی که موج تاج پنجم شکل گرفت ، نیروهای جهاد همزمان با شورش های قبلی به کمک مدافعان بهداشت در شیراز آمدند.

رئیس بیمارستان حضرت علی عسگر (ع) شیراز روز سه شنبه 15 تیرماه به نیروهای جهادی حاضر در این مرکز ویژه درمان بیماران مبتلا به کرونر قلب گفت: حضور نیروهای جهادی در بیمارستان ها باعث تشویق ، آرامش و ارتقا می شود معنویت. برای بیماران و کارکنان بیمارستان. “در این راستا ، گروه دانشجویان جهاد با مراجعه به بیمارستان ها باعث افتخار حوزه و روحانیت شدند.

ابوالفضل درانی نژاد افزود: اقدام گروه های جهاد در گام اول کمک به کادر درمانی بیمارستان و در گام دوم تلاش در جهت ارتقا سلامت جسمی و روحی بیماران است.

رئیس بیمارستان حضرت علی عسگر (ع) افزود: گروه های جهادی در امواج گذشته تاج در بیمارستان کارهایی انجام دادند که امروز در تاریخ باقی مانده است ، به دلیل افزایش تعداد موارد و بیماران بستری ، ما دوباره به آنها احتیاج داریم حضور ارزشمند. “

رئیس گروه های جهادی حاضر در بیمارستان حضرت علی عسگر (ع) نیز در این ارتباط گفت: با توجه به وضعیت قرمز تاجگذاری در استان فارس و پر شدن تخت های بیمارستانی ، گروه های جهادی با سابقه 8 ماه حضور جهادی دستیار بیماران با تاج ، برای همراهی مجدد کارکنان ، درمان در بیمارستان حضرت علی عسگر (ع) انجام شد و از این گروههای جهادی در مراسمی با حضور تیم مدیریت و گروهی از کارکنان بیمارستان استقبال شد

مجید ایمانی با قدردانی از تلاش های مجموعه بهداشتی کشور و استان فارس که وارد عرصه جهادگری شده و به دنبال ارائه خدمات به مردم است ، ادامه داد: داوطلبان جهاد از اقشار مختلف جامعه ، در موج جدید شیوع کرونر ، خدمات به بیماران در بیمارستان ها آنها آماده هستند.

بیشتر بخوانید  فال کائنات امروز | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! | از این فرصت بی بهره نمون! + تفسیر دقیق

این فعال جهادی خاطرنشان کرد: اطمینان خاطر به بیماران ، گسترش فضای معنوی و کمک به پرستاران و همراهان آنها از اقدامات نیروهای جهادی در بیمارستان است.

به گزارش ایسنا ، در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز 16 ساعته و همچنین افزایش بیماران نیازمند بستری در استان فارس بوده ایم.

به گفته قاسم پور ، معاون استاندار در ستاد فارس کرونا ، وضعیت شیراز قرمز شده و از فردا شاهد بازگشت محدودیت های متناسب با این شرایط به مدت 10 روز خواهیم بود.

لطفی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، گفت بیش از 1450 فرد مشکوک به بیماری کرونر قلب طی یک روز گذشته به مراکز درمانی فارس مراجعه کرده اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید