جهاددانشگاهی به خوبی از ارتباط دانشگاه و صنعت آگاه بود



ایسنا / سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان هامون ، سیستان و بلوچستان گفت: جهاد دانشگاهی این نهاد علمی متولد اسلام پیوند خوبی بین صنعت و دانشگاه برقرار کرده است و بسیاری از پیشرفت های ما در فناوری بر اساس توانایی ها و استفاده است این موسسه “او متعهد است.

جمشید راهشانی نسب در گفت وگو با ایسنا افزود: جهاد دانشگاهی نه تنها در زمینه تئوری و برگزاری کلاس های آموزش عالی و دانشگاهی بلکه در زمینه کاربرد علوم دانشگاه نیز توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی ، نهاد علمی متولد انقلاب اسلامی ، پیوند خوبی بین صنعت و دانشگاه برقرار کرده است و بسیاری از پیشرفت های ما در فناوری بر اساس توانایی ها و استفاده نیروهای متخصص و متعهد از این نهاد است. “

فرماندار شهرستان هامون افزود: جهاد دانشگاهی به دلیل استقرار در دانشگاه ها توانسته است از فرصت ها و پتانسیل های علمی موجود به درستی استفاده کند.

رهشانی نسب گفت: “یکی از نکات مهمی که باید در جهاددانشگاهی به آن توجه شود این است که باید مستقل عمل کند و وارد گروه ها و سازمان های سیاسی نشود ، زیرا هر گروه علمی که وارد جریانات و سازمان های سیاسی شود آسیب پذیر است.” وقتی مستقل شود و بر اساس دانش و آگاهی از توسعه منطقه و کشور گام بردارد ، می تواند از تمام توانایی ها و نیروهای متخصص خود استفاده کند.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی باید براساس اهداف سازمانی و منشور تعیین شده برای آن گام بردارد ، زیرا گام برداشتن بر اساس اهداف سازمانی موجب رشد و تعالی این نهاد پژوهشی و فرهنگی خواهد شد ، همانطور که تاکنون بوده است. “

بیشتر بخوانید  قانونی که از آن بی‌خبرید و ممکن است جریمه میلیونی شوید!

وی افزود: جهاد دانشگاهی با داشتن مراکز آموزش عالی و مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت با بهره گیری از قدرت ، اساتید و متخصصان خود توانسته است گام های بسیار خوبی در زمینه های مختلف علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و غیره بردارد. در کشور. “بر این اساس ، تاکنون توانسته است موفقیت بیشتری نسبت به سایر مراکز کار کند ، زیرا این نهاد در مورد اسناد بحث نمی کند و استفاده از دانش فنی و علوم کاربردی در صنعت و سایر علوم مورد توجه قرار می گیرد.

فرماندار هامون گفت: جهاد دانشگاهی یکی از رهبران تحقیق است زیرا این نهاد قبل از آموزش بحث تحقیق را در دستور کار قرار داده است.

راکشانی نسب با اشاره به موفقیت جهاددانشگاهی در بحث سلول های بنیادی گفت: این یک حرکت بزرگ بود که توسط علمای جهاد در این نهاد بنیان گذاشته شد و می توان گفت این نهاد به درستی در جامعه معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی مجهز به جدیدترین تجهیزات در بخشهای بهداشت و درمان است ، به آزمایشگاههای فوق تخصصی این موسسه در کشور اشاره کرد و افزود: اگرچه مراکز آزمایشگاهی زیادی در کشور وجود دارد اما مردم از آزمایشگاههای این مجموعه استقبال می کنیم. “این جامعه ای است که اوج توصیه های مردم این را نشان می دهد.

وی ادامه داد: هر کجا اعتماد ایجاد شود و دانش و تخصص به درستی استفاده شود ، شهرت عامه پسند پیدا می کند و جهادانداشگاهی موفق شده است این اعتماد را در بین مردم ایجاد کند.

وی ادامه داد: ارتباط ما با جهاد دانشگاهی خوب است و ما آماده همکاری هرچه بیشتر در زمینه های مختلف از جمله تحقیقات هستیم.

بیشتر بخوانید  رونمایی از خودرو M44 محصول مشترک سایپا و سیتروئن

فرماندار هامون گفت: جهاد دانشگاهی علاوه بر هماهنگی با نهادهای تصمیم گیری ، باید اثبات کند که غلبه بر شرایط موجود و عبور از بحران با تحقیق امکان پذیر است و این تحقیقات به بهترین شکل ممکن انجام می شود. استفاده از نخبگان جهادی. “

راكشاني باباسيان با بيان اينكه ويروس تاج در آن دوره خسارات زيادي وارد كرده است گفت: اگر از ظرفيت مجتمع جهاد دانشگاهي به خوبي استفاده شده بود ، از نظر توليد واكسن بسيار جلوتر بوديم.

وی سرانجام گفت: در مجموعه جهاد دانشگاهی به دلیل وجود جهاد و نیروهای مخلص ، تحقیق به معنای واقعی در حال انجام است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید