جنگ های سرخ و طلا در خط مقدم مبارزات فکری برای استقلال



هشت دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر به طور همزمان آغاز می شود.

به گزارش ایسنا ، هفته بیست و هشتم لیگ برتر با هشت دیدار همزمان به پایان می رسد که در این دیدار دو دیدار مهم عصر ذوب آهن و نساجی در یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل به مصاف یکدیگر می روند. همچنین دو تیم پرسپولیس و سپاهان باید در تبریز و مشهد به مصاف ماشین سازی و پدیده بروند. استقلالی ها همچنین باید در ورزشگاه آزادی به مصاف مربی سابق خود محمود فکری بروند.

تمام مسابقات امروز (سه شنبه) همزمان با ساعت 21:15 برگزار می شود.

جنگ فولاد – نساجی / بقا

تیم های چهاردهم و دوازدهم لیگ ، علی رغم نتایج خوب در چند هفته اخیر ، همچنان در زمره فرصت های سقوط به لیگ دسته اول قرار دارند. ذوبی ها با نساجی که باید در خانه بازی کنند روبرو هستند و در صورت پیروزی مقابل قائمشهری ، شانس بقا را افزایش می دهند. از طرف دیگر شاگردان ساکت الهامی پس از پیروزی مقابل پدیده مشهد و نتایج خوب چند هفته اخیر ، آماده هستند تا بازی را با امتیاز به پایان برسانند تا ماندن در لیگ را تا حدودی برای لیگ راحت کنند. کدام تیم در این نبرد فریبنده پیروز ظاهر می شود؟

گل گهر سیرجان – سایپا / قلعه جدید مقابل سایپا در بحران

شاگردان امیر گیل نووی پس از صعود به نیمه نهایی جام حذفی و کسب روحیه ای مضاعف ، وارد این مسابقات می شوند. اخبار جدید از سیرجان اخراج علیرضا حقیقی از این تیم بود که توسط مدیران باشگاه تکذیب شد و باید دید آیا این دروازه بان برای دیدار با سایپا در لیست گل گهر قرار خواهد گرفت یا خیر. از طرف دیگر سایپا پس از استعفای فراز کمالوند باید بدون سرمربی به مصاف گل گهر برود. آنها در چهار بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده اند و ماندن در لیگ با وجود شرایط بحرانی این تیم بسیار دشوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید  اگر عباس بوذر وزیر دولت شود ... / واکنش کاربران اخبار آنلاین به انتخاب وزرا با رای مردم

استقلال – نفت مسجدسلیمان / روشنفکر علیه دانشجویان سابق

شاگردان فرهاد مجیدی علی رغم پیروزی الهام بخش در دربی عملکرد خوبی ندارند. آنها به دلیل مشکلات مالی و کم اهمیت بودن مدیران باشگاه اعتصاب کردند. استقلالی ها اکنون 50 امتیاز و یکی از اصلی ترین شانس های کسب سهمیه آسیا را دارند اما علی رغم حاشیه های اخیر خیلی خوشحال نیستند. در مقابل ، نفت مسجدسلیمان در روزهای اخیر حاشیه های زیادی را تجربه کرده است. گفتگوی روشنفکرانه درباره تبانی با بازیکنانش ، شکست های چند هفته اخیر و سقوط تیم به انتهای جدول ، کار را برای نفتی ها سخت کرد. بنزین سازان برای امید به زنده ماندن باید از این مسابقه امتیاز کسب کنند.

آلومینیوم اراک – دیدار دوم تراکتور / منصوریان برابر تیم سابق

اراكس با شکست مقابل گل گهر و حذف از جام حذفی وارد مسابقات می شود اما همچنان شانس کسب سهمیه آسیا در لیگ را دارد. منصوریان برای دومین بار به مصاف تراکتور می رود و موفق شد یک بار در جام حذفی این تیم را شکست دهد. آلومینیوم باید در مقابل تراکتور قرار گیرد که با فولاد در رتبه پنجم قرار دارد. شاگردان فیروز کریمی در چهار بازی اخیر خود فراز و نشیب داشته اند و دو پیروزی و دو باخت را تجربه کرده اند اما در صورت پیروزی در این بازی می توانند یک مسابقه قاطع با فولاد داشته باشند تا شانس خود را برای کسب سهمیه آسیا افزایش دهند.

پدیده – سپاهان / پدیده نیم فصل دوم برابر دانشجویان نویدکی

نیم فصل دوم برای رحمتی و شاگردانش خوب بود و آنها عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل اول داشتند. در هفته های اخیر ، این پدیده نشان داده است که به راحتی امتیاز از دست نمی دهد و این کار دانش آموزان نویدکی را دشوار می کند. سپاهان منتظر لغزش پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ بیستم است و می تواند با پیروزی و شکست پرسپولیس به بالای جدول برگردد. آنها در آخرین مسابقه خود صنعت نفت را خرد کردند تا نشان دهند که چیزی بیش از یک قهرمان ندارند. اختلاف بین دو تیم که به راحتی باج نمی دهند ، این مسابقه را بسیار حساس کرد.

بیشتر بخوانید  قیمت برنج ایرانی ترمز برید+ قیمت جدید

صنعت نفت آبادان – عسل رفسنجان / نبرد توده ای متوسط

رفسنجان کوپر در هفت بازی گذشته خود تنها یک بار و یک پیروزی کسب کرده و پنج شکست متحمل شده است. با وجود فراز و نشیب های تیمش در هفته های اخیر ، خاخام می گوید که او تلاش خواهد کرد تا تیمش را سرپا نگه دارد و تیم را در لیگ حفظ کند. از طرف دیگر ، صنعت نفت باید پس از شکست سنگین برابر سپاهان ، مس را در آبادان بپذیرد. اکنون صنعت نفت با 33 امتیاز در مکان دهم قرار دارد و موقعیت خود را در وسط جدول حفظ خواهد کرد و سقوط نخواهد کرد. پورموساوی می گوید سعی خواهد کرد از جوانی خود در مسابقات استفاده کند.

ماشین آلات – پرسپولیس / گل محمدی نمی خواهد امتیاز از دست بدهد

شاگردان علیرضا اکبرپور در هفته های اخیر متفاوت از سایر دیدارهای خود بازی کرده اند و مس رفسنجان را با سه گل شکست داده و با کمترین اختلاف به سپاهان و فولاد باختند. مدیران صنعت ماشین سازی پاداش خوبی را برای شکست پرسپولیس تعیین کرده اند تا انگیزه بازیکنان خود را افزایش دهند و این ممکن است کار را برای پرسپولیسی ها سخت کند. همچنین گل محمدی و شاگردانش نمی خواهند در این مسابقه امتیاز از دست بدهند و در سه هفته باقیمانده تلاش می کنند تا قهرمانی لیگ بیستم را کسب کنند.

پیکان – فولاد / نکونام می خواهد برنده شود

فولاد خوزستان این روزها در دور میدان است و در آخرین مسابقه خود موفق شد تیم سپاهان را شکست دهد و به نیمه نهایی جام حذفی راه یابد. آنها اکنون با 34 امتیاز در رده چهارم قرار دارند و برای حفظ این موقعیت مجبور به از دست دادن امتیاز نیستند. مقابل پیکان او در 7 بازی گذشته خود شکست نخورده و 5 پیروزی و 2 تساوی در کارنامه خود ثبت کرده است. تارتار امیدوار است با امتیاز به میدان بیاید و شکست ناپذیری تیمش را از بین ببرد. این کار کار Stomana را دشوار می کند و خواهیم دید که کدام تیم می تواند موفق تر باشد.

بیشتر بخوانید  افزایش ناگهانی قیمت خودرو؛ تمام محصولات ایران خودرو و سایپا گران شدند + جدول

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید