جنون ریحانه پارسا در جدیدترین فیلم / عکس در اینستاگرام


جنون ریحانه پارسا در جدیدترین فیلم / عکس در اینستاگرام

اظهارات ریحانه پارسا در فیلمی که اخیراً در فضای مجازی منتشر کرد بسیاری از مخاطبان را غافلگیر کرد. در این فیلم ها ، ریحانه پارسا در مورد پیری خود صحبت می کند و علائم پیری را در صورت خود نشان می دهد ، در حالی که این چهره حاشیه ساز ایرانی فقط 23 سال دارد.

ریحانه پارسا در بخشی از سخنان خود می گوید: “من پیر شده ام و بسیار زیباست! من علائم پیری را در صورتم می بینم و اطرافیانم این تغییر را به من می گویند. اکنون سکوت و روح ناظر من را از دنیای اطرافم دور می کند. من دیگر تعریفی از “دیروز” یا “فردا” ندارم و همه آنچه وجود دارد برای “امروز” است. “من دیگر نمی خواهم آنچه را که برای من اتفاق افتاده است به یاد بیاورم و به خودم قول دادم که مسئولیت خود را افزایش داده و مسئولیت اقدامات خود را بر عهده بگیرم.”

دکتر نیلوفرالله وردی ، پزشک مشاوره و روان درمانی در تجزیه و تحلیل رفتار ریحانه پارسا ، به رکنا گفت: وی یک کودک زخمی داشت و در واقع تمام موارد بد ذکر شده کودک آسیب دیده را عصبانی کرد. این تروما خشم زیادی را تحریک می کند و چنین شخصی از جامعه ای که به او ظلم کرده است عصبانی است. “و در نهایت این خشم در سالهای قدیمی به اشکال مختلف به هنجار منجر می شود.”

ریحانه پارسا خودشیفته است!
دکتر الله وردی ادامه داد: “ریحانه پارسا ، که از کودکی مجروح شده بود ، از ارزش کمی برخوردار است. او فکر می کند که او را دوست نداشتند. بعداً ، در حین بازی ، او را در یک فیلم دیدند و او را دیدند ، او را ناگهان خودشیفت “تا اینکه به جایی رسید که آماده شده بود. به همین دلیل ظاهر ناگهانی چنین شخصی باعث می شود که احساس کند دارد سقوط می کند. “

بیشتر بخوانید  جزییات مبلغ یارانه 1402 و احتمال حذف دهک های پردرآمد در سال آینده

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه اعتماد به نفس ریحانه پارسا پایین است ، ادامه داد: مردم دوست دارند دیده شوند و برای اعتماد به نفس مورد تأیید قرار بگیرند ، به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و هیچ قاب ندارند. norm و در این طرف بوم آنها به سمت دیگر بوم حرکت می کنند ، که در نهایت منجر به سقوط و احساس افسردگی می شود. به طور کلی ، افرادی که آسیب دیده اند و از جامعه بی فایده و عصبانی هستند ، کارهایی را انجام می دهند که توجه را جلب می کنند. مخالفان ناپدید می شوند در حالی که خود قربانی هستند. “قربانی کودکی ویران شده آنها!”

دیدگاهتان را بنویسید