جنجال جدید دختر بهاره رهنما



آنچه دیگران می خوانند:

راهنمای بهار او اخیرا به کیش بهاره رهنما (متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲) سفر کرده و در اراک به دنیا آمده است. او دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما است. همسر سابق بهاره رهنامه پژمان قاسمکنی، نویسنده مشهور سینما است. این زوج دارای یک دختر به نام پریا قاسم خانی هستند که تجربه حضور در تئاتر پنجره ای و فیلم دایره زنگ ها و سریال مرد هزار چهره را دارد. بهاره رهنما پس از طلاق از قاسمخانی در شهریور 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد که در این خبر چهره مست بهاره رهنما را در جزیره زیبای کیش مشاهده می کنید.

اینم عکس پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی در خارج از کشور! به نظر می رسد خانم پریا کم کم وارد عرصه مدلینگ شود!

راهنمای بهار

بهاره رهنما این روزها در ترکیه به سر می برد.او در لایو اینستاگرام حرف های ناراحت کننده ای زد. بهاره رهنما گفت: از 17 سالگی کار کردم و 30 سال زحمت کشیدم. الان آرامش مالی دارم.

سامان رادمان در روزنامه همشهری نوشت: به نظر می رسد بهاره رهنما که در سال های اخیر بیش از سینما و تلویزیون و با اخباری از زندگی شخصی و رفتارها و صحبت هایش در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته، همین مسیر را طی می کند. . آخرین ترفند او برای بازگشت به صدر اخبار، تحقیر افرادی است که سال ها در زندگی تلاش کرده اند، اما ساختارهای نابرابر و ناعادلانه آنها اجازه نمی دهد ثمره رنج خود را ببینند.

بیشتر بخوانید  قیمت گوشت شقه گوسفندی در بازار آزاد اعلام شد


دیدگاهتان را بنویسید