جنجال بر سر “زخم کار” به بهانه “مخاطب”



پخش نشدن قسمت جدید سریال “زخم کاری” جمعه 25 تیرماه با حواشی و درگیری در فضای مجازی همراه بود. سازندگان سریال و سکوی پخش ، سانسوری را که به روند تولید لطمه زده است ، گزارش دادند و دلیل آن را “احترام به مردم” عنوان کردند. با انتساب این “تناقضات” به “تجهیزات بازاریابی” ، شرکت تابعه صدا و سیما همچنین در مورد آزار و اذیت حقوق مخاطبان صحبت می کند ، و اکنون سرنوشت سریال ، که او شش قسمت از آن را خریداری کرد و برای تماشای آن وقت گذاشت. ، در مه ابهام است. واقع شده.

به گزارش ایسنا ، عصر پنجشنبه 24 تیر و در آستانه پخش سریال “زخم کاری” ، محمد حسین مهدویان ، کارگردان این مجموعه در یادداشت جدیدی اعلام کرد که قسمت هفتم این مجموعه از سینمای خانگی پخش نخواهد شد. او همچنین چند روز آخر را با او گذراند ارسال مطالب در فضای مجازی وی صریحاً از عملكرد شركت تابعه صداوسیما ، Satra ، در رابطه با سانسور این سریال انتقاد كرد و تأكید كرد كه اگر این روند ادامه یابد ، از انتشار سریال معاف خواهد بود.

حالا مهدویان پس از عدم توافق در مورد نحوه پخش قسمت جدید سریال خود با سازمان تنظیم مقررات سمعی و بصری (ساترا) مقاله جدیدی را منتشر کرده است که در آن آمده است: “از 12 مورد سانسور قسمت هفتم این مجموعه ، زخم قسمت مهمی است و جالب اینکه ما 10 مورد از آنها را انجام دادیم و در دو مورد دیگر تصمیم گرفتیم صحنه ها را اصلاح کنیم تا از آسیب جدی به داستان جلوگیری کنیم. با این حال ، سازوکار سانسور ساترا این دو مورد را که اصلاح شد ، نپذیرفت و بر حذف کامل آنها بدون دلیل قانع کننده پافشاری کرد. بنابراین آنها مجوزی برای نمایش قسمت هفتم سریال Zakhm Kari صادر نکردند و این قسمت فردا به دلیل نداشتن مجوز برای پخش پخش نمی شود. “اگرچه اکنون بیش از هر زمان دیگری از روزهای دشوار این پروژه احساس خستگی می کنیم ، اما در این بین من فقط به بینندگانی فکر می کنم که یک هفته کامل برای تماشای قسمت جدید صبر می کنند و به سادگی از حقوق خود محروم می شوند.”

بیشتر بخوانید  پوتین خواستار افزایش سن بازنشستگی ژنرال های روسی است - اخبار اروپا - اخبار بین المللی تسنیم

به دنبال انتشار این مقاله توسط کارگردان “زخم کاری” ، بستر پخش این مجموعه نیز در نظر گرفته شده است مقاله جداگانه وی با تأیید تصمیم مهدویان گفت: متأسفانه به دلیل عدم تفاهم و توافق تیم سازنده و تیم نظارت بر Satra و نظرات متفاوت طرفین در مورد برخی موارد اصلاحی ، قسمت هفتم پخش نمی شود ، به احترام برای مخاطبان. “

اما اظهارات کارگردان و تصمیم برای پخش نکردن قسمت جدید توسط اپراتور تلویزیون توسط علی سعد ، معاون کاربر و تنظیم کننده اجتماعی ساترا ، به عنوان “تناقض ثابت” و “تکنیک بازاریابی” برای “زندگی” توصیف شد. رسانه های صوتی و تصویری گسترده مضر هستند. “

سعد که همیشه توییتر را به عنوان یک رسانه خوب برای اظهارنظر در مورد پروژه های شبکه سینمای خانگی Satra می دانسته است ، گفت: از اواسط هفته ، این پلتفرم اعلام کرد که وقت کافی برای عوامل دارند.

قائم مقام سازمان صدا و تنظیم ساترا (SATRA) با تأکید بر راستی آزمایی فرایندها و غلبه بر رفتار و معیارهای چشایی به عنوان محور حرکت Satra ، تأکید کرد که “به دلیل سهل انگاری سیستم عامل در اصلاحات اجرا ، حقوق مصرف کننده نقض شده است. . “ما این را به موقع دنبال خواهیم کرد و در طول هفته تصمیم خواهیم گرفت.”

به دنبال این اظهارات ، بستر کاری مجموعه “زخم کار” نیز پاسخ داد:

“گفته می شود ساترا فرآیند گرا است ، در حالی که فرایندهای ساترا یک طرفه طراحی شده اند و باید توسط بازیگران بخش خصوصی مورد مشاوره ، تجربی و حرفه ای قرار گیرند.
شما اظهار داشتید که این پلتفرم حقوق کاربران را نقض کرده است! اگرچه شما به جای جبران خسارت مالی وارده به سکو و مخاطبان ، اقداماتی انجام داده اید که قطعاً منصفانه و اخلاقی نیست.
شما نوشتید که منع گسترش سلاح های هسته ای یک روش بازاریابی است. اما شما نمی دانید که سریال “زخم کار” از محبوبیت کافی برخوردار است و قصد خواندن و طرح کردن انگ و بازاریابی را دارد ، زیرا همه تلاش های پلت فرم و تیم تولید را تا پنجشنبه شب برای پخش شناخته شده است ، نادیده گرفتن حقیقت و دور از انصاف

بیشتر بخوانید  واکنش‌ دیدنی حسن رنگرز مربی اسماعیلی در فینال المپیک | رنگرز صحنه را آتش زد!+ویدئو

فیلیمو با یک اظهار نظر کلی با خویشتن داری ، به دور از جزئیات ، بیرون آمد. “برای این اقدام مستقیم ، شما صریحاً بازاریابی را تهمت می زنید و برند را تضعیف می كنید تا افكار عمومی را روشن كنید ، توالی های سانسور شده و دلیل هر كدام را منتشر می كنید ، همراه با اصلاحیه تیم تولید ، كه دوباره رد كرد تا همه بتوانند قضاوت كنند. “

به گزارش ایسنا ، “زخم کاری” اولین تلاش محمد حسین مهدویان برای سریال سازی شبکه نمایش خانگی است. کارگردانی که فیلم هایی مانند “در غبار بمان” ، “داستان ناهار” و “لاتاری” ساخته است.

این مجموعه اقتباسی از رمان “بیست زخم” از محمود حسینی زاد است که با نگاهی به فاجعه “مکبث” نوشته ویلیام شکسپیر نوشته شده و مجوز توزیع آن را از نهاد نظارتی Satra All Sound دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید