مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جنجال بر سر آیفون دختر شهید سردار سلیمانی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


غلامرضا بنیاسدی در انصاف نیوز نوشت:

«برای خواهرم زینب سلیمانی در مورد آیفون 13 که در دست داشت. سلیمانی بی توجه به پرچم آمریکا و راه اندازی کمپین علیه محصولات آمریکایی!

زینب دختر ایران است. زینب سلیمانی به احترام «سرباز قاسم سلیمانی» بر سر ماست. او عزیز جنبش مقاومت جهانی در برابر استکبار و تکفیر و ترور است. ما برای نام او به همان اندازه که پدرش برای قداست فردی خود غیرت داشتیم. او خواهر همه ماست و ایرانی ها خواهرش را دوست دارند و به او حسادت می کنند. این چند کلمه ای که به «خواهرم، زینب سلیمانی» می نویسم، همان برادر و خواهر است.

این روزها که بوی حاج قاسم به عنوان عطر تندتر می شود، بیشتر در چشم مردم هستید. ببین چادرت چطور می لرزد نشستن و برخاستن شما تحت نظر است و تلفنی که در دست دارید مطمئنا با هزاران تحلیل مختلف ذهن شما را به خود جلب می کند. گفته می شود این گوشی آیفون 13 است. خود هدست در کنار نمادهای قدیمی کوکاکولا و وینستون نماد شیطان بزرگ است. یعنی هرجا چنین محصولاتی وجود داشته باشد به معنای پرچم آمریکاست. در دست همه ما ناراضی هستیم، چه رسد به دستان دختر فرمانده صلیبی آمریکا که مسئولیت خون پاکش بر عهده آمریکاست. گفته می شود محصول جدید این شرکت آمریکایی است یعنی بعد از ترور سردار تولید شده است.

ما مردم عادی از استفاده از محصولات آمریکایی دلسرد شده ایم. یقیناً زینب که جنازه پدرش را با بمب های آمریکایی دید، «اربا اربا» هزار برابر ما از آمریکا بدش می آید. هنوز سخنرانی زینب در مراسم تشییع سردار را به یاد داریم که ترامپ را در سلیمانی خطاب کرد. ما آن سخنرانی را در ذهن او قاب بندی می کنیم. امروزه در دست داشتن آیفون 13 بحثی وجود ندارد. تصویری که بازخوردهای زیادی در فضای مجازی داشت و هرکس از دید خود به آن نگاه می کرد

بیشتر بخوانید  نامگذاری پارکی در سن پترزبورگ به نام اصفهان !

زینب برای ما احترام خاصی قائل است همانطور که پدرش برای همه ما احترام خاصی قائل بود. می خواهم به خواهرم زینب سلیمانی بگویم – اگر نگوییم عکس های فتوشاپی – با کنار گذاشتن آن گوشی پرچم آمریکا را به طور رسمی و علنی به آتش بکشد و غرورشان را بشکند و به احترام خون پدرش و همه شهدای جهان استکبار. راه اندازی کمپینی نه برای محصولات آمریکایی. بودن “.

منبع: عصر ایران


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *