جنجالی ترین لباس های بازیگران مرد ایرانی!


بسیاری از هنرمندان فکر می کنند که پوشیدن برچسب های خاص و منحصر به فرد آنها را از بقیه متمایز می کند، اما همیشه اینطور نیست. در این مقاله به بررسی برخی از لباس های جنجالی سلبریتی ها که در فضای مجازی مشاهده شده است می پردازیم.


بازیگر مرد / اشکان خطیبی

سیدیکیان از آن دست بازیگرانی است که به نوع پوشش خود اهمیت ویژه ای می دهد. اگرچه از نظر ما بسیار آراسته بود، اما این کاور مهرداد صدیقیان در افتتاحیه جشنواره فجر 95 نیز با جنجال های زیادی مواجه شد و بسیاری معتقد بودند که صدیقیان شنل بر تن دارد.


بازیگر مرد / مهرداد صدیقیان

سبک های خاص نوید محمدزاده بارها در جشنواره های مختلف مورد انتقاد قرار گرفته است و بسیاری سبک لباس پوشیدن او را شلخته و نامرتب می دانند. این سبک از نوید محمدزاده بیش از هر سبک دیگری مورد انتقاد قرار گرفته است. البته این سبک او جنبه های مثبت زیادی داشت.


بازیگر مرد / نوید محمدزاده

جواد عزتی اغلب در مراسم های مختلف با لباس های بسیار اسپرت و غیررسمی دیده می شود به همین دلیل استایل رسمی این بازیگر حرفه ای کشورمان در جشنواره ونیز با جنجال های متعددی روبرو شد. البته باید اعتراف کنیم که این سبک چندان هم بی نقص نبود.


بازیگر مرد / جواد عزتی

یکی دیگر از جنجالی ترین استایل بازیگران مرد سینمای ایران در سال های اخیر، کت میلاد کی مرام در اکران خصوصی پدر آن آی بود. شنیده ها حاکی از آن است که طراح این مانتو که طرح های عجیبی روی یقه و آستین دارد، با میلاد کی مرام قرارداد بسته است.

بیشتر بخوانید  فیلم خوانندگی صبا راد مجری معروف در ترکیه !


بازیگر مرد / میلاد کی مرام

بهرنگ علوی در سال های اخیر با لباس های خاص و متفاوت در جشنواره های مختلف ظاهر شده و این دوره انتقادات زیادی را متوجه وی کرده است. این سبک او با هدبند و شلوار خاص و کفش های سایز بزرگ انتقادات زیادی را به همراه داشت.


بازیگر مرد / بهرنگ علوی

صابر ابر از این نظر که سبک متفاوتی دارد و جسارت پوشاندن آغوشش را دارد دست کمی از دیگر بازیگران سینما ندارد. این بازیگر که با جوراب ها و کلاه های رنگارنگش شناخته می شود، در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر کت بلندی به تن کرد که انتقادهایی را به دنبال داشت.


بازیگر مرد / صابر ابر

اشکان خطیبی معمولا به استایل های بسیار شیک و جذاب معروف است. این بازیگر در آخرین نشست خبری انیمیشن داستانی با کتی متناسب و آراسته دیده شد اما لباس این بازیگر نیز مورد انتقاد قرار گرفت و خیلی ها گفتند که پوشیدن این لباس سخت است.


بازیگر مرد / اشکان خطیبی

روزبه حصاری که با بازی در سریال «مهندس بچه» به شهرت رسید، در اکران فیلم «مالاریا» سبک بسیار آوانگاردی داشت. در این مورد، او شلوار و چکمه های کهنه با یک تی شرت سفید و یک تاپ پتو مانند پوشیده بود. البته گفته می شود که فلسفه ای پشت این لباس بوده است.


بازیگر مرد / روزبه حصاری

اگرچه استایل بسیاری از افراد در این لیست جنجال و نقدهای منفی به همراه داشته است، اما این سبک از Human Sidi نظرات مثبتی را به همراه داشته و بسیاری از کاربران گفته اند که بهتر از سایر هنرمندان مانند Human Sidi Saad و Dress Stilishli است.

بیشتر بخوانید  جدیدترین پیامهای عاشقانه به زبان بختیاری


بازیگر مرد / هومن سیدی


دیدگاهتان را بنویسید