مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جنایت وحشتناک در مهاباد/ مردی پس از کشتن پدر و پسر خود را کشت!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مرد میانسالی که پس از ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب دچار افسردگی شدید شده بود در جنایتی هولناک پدر و پسر شش ساله خود را کشت و سرانجام به زندگی خود پایان داد. شامگاه بیستم بهمن ماه امسال اهالی یکی از محله های شهر مهاباد با شنیدن صدای جیغ و فریاد زن همسایه از این حادثه هولناک مطلع شدند.

یکی از همسایه ها می گوید برای شوهر و فرزندش اتفاق بدی افتاده است و زمانی که یکی از همسایه ها وارد خانه آنها می شود با درب قفل شده یکی از اتاق ها مواجه می شود که از داخل قفل شده بود. او با پای خود در را شکست و زمانی که وارد اتاق شد منظره ای باورنکردنی پیدا کرد که این حادثه به پلیس گزارش شد و تیمی از ماموران پلیس به آنجا رفتند. بررسی ها نشان داد مردی 45 ساله دقایقی قبل از حادثه وارد خانه شده و دست پسر شش ساله اش را گرفته و به داخل اتاق هدایت کرده و در را قفل کرده است.

لحظاتی بعد صدای دو گلوله به هوا شلیک شد و پس از آن همسر ترسیده وی در را کوبید و جوابی نشنید به همین دلیل وارد کوچه شد و از همسایه ها کمک خواست و هنوز مشخص نبود. چه چیزی او را تشویق کرد مردی میانسال. این اقدام وحشتناکی بود، اما با ادامه تحقیقات، راز جنایت دیگری فاش شد. پلیس متوجه شد که این مرد قبل از اینکه جان خود و پسرش را بگیرد، فرد دیگری را کشته است.

بررسی ها نشان داد ساعتی قبل نزد پدرش رفته و به بهانه انجام کاری او را بدرقه کرده و در شهر می چرخاند که در آنجا نیز کشته شده است. در واقع او پس از ارتکاب این جنایت به خانه رفت و به سراغ پسرش رفت و او و خودش را به جان خرید.

بیشتر بخوانید  ۸ مدیر خوزستانی به اتهام اختلاس بازداشت شدند -

شهر در شوک است

خبر این حادثه هولناک شهر مهاباد را شوکه کرد; به خصوص کسانی که عامل این حادثه را می شناختند و از نزدیک می شناختند یکی از دوستانش می گوید: هنوز باورم نمی شود که این حادثه اتفاق افتاده باشد. این مرد 45 ساله از وضعیت اجتماعی خوبی در شهر برخوردار بود، شغل آزاد بود و مشکل مالی نداشت. او دو فرزند داشت و مشکل خانوادگی نداشت اما مدتی بود که به بیماری روانی مبتلا بود و حتی چندین بار تصمیم گرفت به زندگی خود پایان دهد.

در همین حال، خانواده قربانیان به حقه نیوز، یک سایت خبری محلی گفتند که این مرد 45 ساله پس از ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب به شدت افسرده شد. به گونه ای که تعادل روحی خود را از دست داد. چندین بار او را برای معالجه نزد روانپزشک بردیم و برایش دارو مصرف کردیم، اما به دلیل امتناع از مصرف دارو و دور ریختن آن، حالش بدتر شد.

در آن مدت همه اعضای خانواده برای بهبود وضعیت روحی وی تلاش کردند اما پیشرفتی حاصل نشد و در نهایت این حادثه تلخ رخ داد. فعلا نمی دانیم اسلحه وی با این وضعیت روحی از کجا آمده است و از همشهریان خود می خواهیم از شایعه پراکنی در این خصوص خودداری کنند. به گفته بستگان و دوستان عامل جنایت، وی فردی تحصیلکرده و بدون اعمال مجرمانه است.

واکنش دادستان

پس از این حادثه، دادستان عمومی و انقلاب مهاباد با ابراز تأسف از وقوع این جنایت خانوادگی گفت: متأسفانه بیشترین قتل هایی که در چند سال اخیر در این شهرستان صورت گرفته استفاده از سلاح غیرمجاز بوده است.

بیشتر بخوانید  چه کسانی می‌توانند "واکسن برکت" را به عنوان دز سوم تزریق کنند؟

مهراب پوراکبر با اشاره به اینکه اراده جدی برای شناسایی و مجازات قاچاقچیان و سوداگران و دارندگان اسلحه غیرمجاز وجود دارد و دستور جدی برای دستگیری این افراد به مقامات قضایی صادر شده است و هشدار داد که افراد دارای سلاح غیرمجاز ابتدا دستگیر شوند. . قربانیان این وسیله مرگبار خود و خانواده هایشان هستند و سلاح های غیرقانونی به هیچ وجه امنیت و دردسر آنها را تامین نمی کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *