جنایت وحشتناک در مشهد/ مرد ۷۲ ساله به دست پسرش کشته شد!



به گزارش سلام نو به نقل از خراسان، مردی 34 ساله در اقدامی جنون آمیز پدرش را کشت و مادر و خواهرش را به شدت مجروح کرد.

روز پنجشنبه ساعت 22 اعضای یک خانواده در خیابان کشاورز مشهد در حال آماده شدن برای خواب بودند که مادر خانواده از دخترش خواست ضبط صوت را خاموش کند زیرا فراز و نشیب آهنگ آزار دهنده بود. او . هنگامی که صدای ضبط صوت خاموش شد و اعضای خانواده برای استراحت شبانه آماده می شدند، لامپ های اتاق نشیمن با لمس یک کلید دیگر نمی درخشند و خانه در تاریکی فرو می رود.

در آن زمان ناگهان «سلطان روان‌ها» در حالی که چاقوی بزرگی در دست داشت ظاهر شد و در همان تاریکی وحشتناک به سمت خواهر 37 ساله‌اش شتافت. جسد خواهرش را طوری برید که فریاد دلخراشش همه اعضای خانواده را یخ زد. مادر با عجله کلید را روشن کرد و لامپ ها را روشن کرد اما دختر غرق در خون روی زمین افتاد. مادر پیر به سمت دخترش دوید تا دخترش را از تیغه های مرگبار چاقو نجات دهد، اما «پادشاه بینا» که جلوی چشمانش غرق در خون بود و خودش را نفهمید، این بار مادرش را هدف گرفت و به بدنش زد. با یک چاقوی وحشتناک با دسته ای زرد رنگ آب دهانش را قورت داد تا جایی که زخم های عمیقی ایجاد می شد و مادر نیز غرق در خون روی کف اتاق غلت می زد.

پدر پیر خانواده با تماشای این صحنه های شگفت انگیز و هنوز در شوک به کمک همسر و دخترش دوید تا چاقوی خون آلود را از دست پسر 34 ساله اش بردارد اما «جعفر» که هنوز خود را « کینگ “دانست” به پدرش حمله کرد و او را بی رحمانه با چاقو زد. این مرد جوان که دیوانه وار تیغه چاقو را بالا و پایین می کرد و مدام روی بدن پدرش می افتاد، چنان به بدن لاغر پدرش برخورد کرد که خون تمام اتاق را فرا گرفت. «جعفر» در حالی که هر 3 نفر از این خانواده غرق در خون بودند، چاقو را در جیب خود گذاشت و با همان سر خون آلود از خانه خارج شد.

بیشتر بخوانید  عفو روز پدر ۱۴۰۱ + عفو زندانیان ۱۴۰۱ – ایران چطور

قتل یک پیرمرد ۷۲ ساله توسط پسرش

به دلیل سر و صدا خیلی زود همسایه ها به طبقه دوم ساختمان آمدند که با مشاهده این وضعیت وحشتناک بلافاصله با اورژانس و پلیس با شماره 110 تماس گرفتند و دقایقی بعد نیروهای امدادی اورژانس حاضر شدند و جسد خون آلود را منتقل کردند. پیرمرد 72 ساله به بیمارستان رضوی و مادر و دختر نیز به بیمارستان شهید هاشمی نژاد منتقل شدند اما خبر فوت پیرمرد خیلی سریع منتشر شد. با پخش بی سیم پلیس، سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری مشهد) به همراه گروهی از کارآگاهان برای حفظ صحنه جنایت و بررسی دقیق ماجرا به خیابان کشاورز 5 رفتند.

با دیدن راهرو و پله های خونین بلافاصله قاضی ویژه قتل عمد را در جریان قرار دادند زیرا شواهد موجود حکایت از وقوع جنایت هولناکی داشت. بنابراین دقایقی بعد قاضی «محمود عارفی راد» به همراه گروه تخصصی کارآگاهان پلیس جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل حادثه حاضر شدند و به این ترتیب تحقیقات شبانه درباره این جنایت ظالمانه آغاز شد. روی فرش های پذیرایی خون زیادی ریخته بود و راهرو را لکه دار کرد.

تحقیقات مقدماتی در طبقه دوم ساختمان همچنان ادامه داشت که ناگهان فریادهای “جعفر آمد!” او پلیس را مجبور به درگیری کرد. در چند لحظه نیروهای پلیس محل جنایت را محاصره کردند و عملیات دستگیری متهم قتل آغاز شد که او با همان لباس خونین به صحنه جنایت بازگشت! اگرچه مهار این فرد با چاقو بسیار سخت بود که هر لحظه می توانست به نیروی انتظامی حمله کند، اما دقایقی بعد حلقه های فولادی قانون به دستانش و چاقویی با دسته زرد خونی بسته شد. از جیب او نیز کشف شد. با وجود این، صدای متهم شنیده نمی شد و به گونه ای که حالت عادی ندارد به دیوار تکیه داد و ساکت ایستاد.

بیشتر بخوانید  از ۶ نسخه نویافته مقالات شمس تبریزی رونمایی شد

همزمان با دستور قاضی شعبه 211 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، متهم این پرونده جنایی جهت انجام تست اعتیاد و الکل به پزشکی قانونی منتقل و سپس گروه دیگری از کارآگاهان کل. اداره ای به ریاست سرهنگ نجفی (رئیس اداره قتل عمد) در به همراه قاضی اعرافی رادا به بیمارستان رضوی رفتند. بررسی های مقامات قضایی نشان داد ضارب حدود 20 ضربه چاقو عمیق بر بدن پدر وارد کرده به طوری که عمق ضربات به 10 سانتی متر می رسد.

با تکمیل تحقیقات و تحویل جسد «غلامرضا-ح» به پزشکی قانونی، ادامه تحقیقات در اختیار نیروهای انتظامی کلانتری سپاد قرار گرفت و کارآگاهان با دستور به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مراجعه کردند. مقامات قضایی برای یافتن ریشه این درگیری وحشتناک. خواهر 37 ساله که به دلیل شدت جراحت دچار شوک عجیبی شده بود و نمی توانست حرف بزند اما مادر 65 ساله اش در حین درمان اولیه برای مدت کوتاهی از اعتیاد پسرش خبر داد و گفت: او در مورد مواد مخدر.” کند، اما نمی دانم کدام نوع (صنعتی یا سنتی)! او سابقه بستری در بیمارستان روانپزشکی ابن سینا مشهد را نیز دارد و خود را «شاه» می نامد. او قبلاً چاقو خریده بود و حال و هوای عادی نداشت تا اینکه عصر که لامپ ها را خاموش کردیم تا بخوابیم، ناگهان با چاقویی که در دست داشت به ما حمله کرد و من دیگر چیزی نفهمیدم…

در حالی که ادامه تحقیقات تخصصی برای بررسی این حادثه هولناک به سروان منفرد (افسر خدمات جنایی) سپرده شد، مشخص شد «جعفر-ح» 34 ساله است و بیش از 10 سال از عمر خود را پشت میله های زندان گذرانده است. احتمالاً به دلیل شرکت در یک دعوا محکوم شده است.

بیشتر بخوانید  لحظه مرگ دردناک جوان۴۰ ساله به خاطر سقوط بار میلگرد

در عین حال تحقیقات بیشتر نشان داد که او سابقه اختلالات روانی نیز دارد و در نهایت «سلطان روانی» به دلیل همین اختلالات جان خود را از دست داد و مرتکب قتل خانوادگی شد، اما چه چیزی بیش از هر چیز در این حادثه هولناک خودنمایی می کند. رها شدن بیماران روانی در شهرها است که چنین جنایاتی رخ می دهد و افراد بی گناه قربانی سهل انگاری به راحتی قابل پیشگیری می شوند.

اکنون هزینه های سنگین و غیرقابل تصور نگهداری از بیماران روانی در مراکز روانپزشکی و تهیه داروهای اعصاب و روان با هزینه های گزاف باعث می شود که خانواده ها از پذیرش بیماران مبتلا به اختلالات روانی و عاطفی در مراکز درمانی خودداری کنند و آنها را مجبور به ترک خیابان ها کنند که گاه چنین صحنه های دلخراشی رخ می دهد. بنابراین مسئولان و مدیران نباید در این زمینه سهل انگاری کنند و دیگران را مقصر بدانند!

دیدگاهتان را بنویسید