جنایت وحشتناک در تهران/ یک پزشک در کلینیک زیبایی خود کشته شد



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، پزشکی که مادر دو کودک بود در کلینیک زیبایی خود توسط مرد جوانی کشته شد.

پنجشنبه 13 خردادماه در مرکز فوریت های پلیسی 110 صدای تیراندازی پیاپی در کلینیک زیبایی در منطقه یوسف آباد گزارش شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 125 یوسف آباد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه میثم حسین پور; بازپرس ویژه قتل های اداره چهارم دادسرای جنایی با حضور در محل، تحقیقات قبلی را آغاز کرد.

تیم جنایی پس از مراجعه به کلینیک زیبایی با جسد خونین مرد جوان و دختری که با سلاح گرم کشته شده بودند، مواجه شدند.

در اولین اقدام تیم جنایی برای معاینه اجساد مشخص شد که زن جوان مورد اصابت سه گلوله قرار گرفته و مرد جوان از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد مرد جوان پس از مراجعه به کلینیک زیبایی در اتاق انتظار پس از مشاجره لفظی به مقتول شلیک کرده و سپس با اسلحه خودکشی کرده است. این در حالی بود که منشی شاهد ماجرا بود.

به این ترتیب بلافاصله منشی مطب که وحشت زده بود هدف تحقیقات قرار گرفت و در تحقیقات مشخص شد که مصدوم که به عنوان آرایشگر در مطب کار می کرد، مادر دو فرزند بوده و از همسرش طلاق گرفته است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد قاتل به دلیل اختلافات مالی به زن جوان شلیک کرده و یک سال پیش با مقتول آشنا شده است.

در ادامه کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که قاتل چند روز قبل از جنایت به درمانگاه مقتول دیگری در محله پاسداران مراجعه کرده و پس از مشاجره لفظی وی را تهدید کرده است.

بیشتر بخوانید  حقایقی مهم درباره سیل امامزاده داوود + فیلم

با دستور بازپرس ویژه قتل بند 4 دادسرای جنایی، اجساد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی معرفی شدند و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید