مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جنایت وحشتناک در تهران/ پیدا شدن جسد جوان در گونی کنار سطل زباله!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



با گذشت بیش از یک ماه از کشته شدن پسر توسط نامادری اش، دختر این دختر به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد که برادرش عامل اصلی قتل بوده است.

رسیدگی به این پرونده از ساعت 3 بامداد روز یکشنبه 5 دی آغاز شد که جسد این پسر در کیسه ای کنار سطل زباله پیدا شد. آثار خون روی زمین، پلیس را به خانه ای رساند که معلوم شد خانه مقتول بوده است.

زمانی که ماموران کلانتری به دستور بازپرس محمد تقی شعبانی برای تحقیق به خانه رفتند، رئیس که مردی مسن بود به محض مشاهده جسد در کیف پسرش را شناسایی کرد و گفت: پسرم 11 روز پیش ناپدید شد. “

پدر مقتول گفت: پس از طلاق از همسر اولم با زنی به نام سارا ازدواج کردم. اما پسرم با نامادری اش سوء تفاهم داشت، اما نمی دانم چرا این اتفاق افتاد.

پس از تحقیقات از نامادری مقتول، وی نیز منکر اطلاع از سرنوشت مرد جوان شد اما اظهارات ضد و نقیض زن میانسال باعث شد بازپرس جنایی دستور دستگیری وی را صادر کند.

شراره ابتدا منکر قتل شد اما 10 روز پس از دستگیری به جنایت اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر مقتول ازدواج کردم، او رابطه خوبی با من نداشت و نمی خواست با پدرش زندگی کند.

وی ادامه داد: از ازدواج قبلی یک دختر و یک پسر خردسال دارم به همین دلیل با پسر شوهرم مدارا کردم. او در طبقه بالای خانه ما تنها زندگی می کرد تا اینکه چند روز پیش پیش من آمد و دوباره با من بر سر موضوعی دعوا کرد و تهدید کرد که از من می خواهد از پدرش طلاق دهم. من هم با میله آهنی به سرش زدم و با چاقو او را کشتم.

بیشتر بخوانید  سیل مرگبار در آستهبان; اسامی 20 قربانی سیل اعلام شد

شراره افزود: پس از قتل، جسد را به دستشویی بردم. بعد از 5 روز که شوهرم در خانه نبود جسد را از حمام بیرون آوردم و به حیاط بردم و داخل کیف گذاشتم. سپس پول را در کیسه خواب گذاشتم تا کیسه را به انتهای کوچه برسانم و در سطل زباله بیندازم.

زن میانسال پس از اعتراف به اداره آگاهی مراجعه کرد و در حالی که تحقیقات ادامه داشت، دختر شراره به دادسرای امور جنایی تهران رفت و ادعای جدیدی کرد: برادرم مرتکب قتل شده است. اما مادرم برای اینکه دستگیر نشود به قتل اعتراف کرد. در واقع کوروش از برادر ناتنی خود مراقبت می کند [برادر تنی من]او کشته شد.

با این ادعا، بازپرس اداره دهم دادسرای امور جنایی کشور دستور دستگیری برادر ناتنی مقتول و رسیدگی به موضوع را صادر کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *