مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جنایت در شاهرود/ وکیل دادگستری مقابل خانه اش کشته شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایران، یکی از مظنونان قتل وکیل در کمتر از 12 ساعت دستگیر شد.

روز دوشنبه 26 مرداد ماه ساعت یک بامداد در حالی که محمودرضا جعفر آقایی وکیل 33 ساله به همراه همسر و پسر پنج ساله خود مقابل درب منزل خود در شاهرود ایستاده بودند. با گلوله کشته شد. و توسط فرد ناشناس مجروح شد

حجت الاسلام رضی پارسامنش، دادستان عمومی و انقلاب شاهرود درباره این حادثه گفت: پس از اعلام قتل این وکیل دادگستری، دستور ویژه قضایی به فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر بسیج تمامی امکانات پلیس به منظور شناسایی وکیل دادگستری صادر شد. قاتل و با اختیارات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس کمتر از 12 ساعت مظنون شناسایی و دستگیر شد. پرونده هم اکنون در مرحله تحقیقات مقدماتی است و احتمال دخالت فرد یا افراد دیگری در این حادثه در حال بررسی است.

دستور تسریع در رسیدگی به پرونده توسط اشکودا

پس از این اتفاق جعفر کوشا رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) طی تماس تلفنی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود خواستار تسریع در رسیدگی به این پرونده کیفری شد.

کوشا نیز تلفنی با پدر مقتول تسلیت گفت و حمایت همه جانبه کانون وکلا را از خانواده وکیل اعلام کرد.

سجاد شکوری راد دبیر کمیته حمایت کانون وکلای دادگستری مرکز درباره این حادثه گفت: مقتول به همراه وکیل دیگری در یک پرونده اقتصادی مشغول به کار بودند.

موکل این پرونده از ماه گذشته در بازداشت به سر می برد و اخیرا کیفرخواست صادر شده است. یکی از وکلایی که در پرونده مذکور با مقتول همکاری داشته نیز در معرض تهدید و خطر جدی قرار دارد و قبلا به مراجع امنیتی و قضایی گزارش داده است.

بیشتر بخوانید  آیا افزایش حقوق سربازان مشروط بود؟

این وکیل دادگستری درباره ادامه کار کانون مرکزی وکلای دادگستری گفت: کمیته حمایت از این کانون به محض اطلاع موضوع را در دستور کار قرار می دهد و به زودی نسبت به اطلاع رسانی اقدام خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *