مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جنایت تکان دهنده در مشهد / مرد 32 ساله دو فرزند کوچک خود را کشت / عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از شفا آنلاین، شب گذشته جسد دو کودک خردسال در کویر بلوار طبرسی 76 مشهد در حالی کشف شد که عامل این جنایت هولناک پدر قربانیان است.

این مرد 32 ساله به نام جابر پس از نزاع خانوادگی با همسرش دستگیر و با حضور قاضی ویژه قتل عمد با کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی و رستا محل دفن را نشان داد.

با توجه به اهمیت و حساسیت این موضوع و صدور دستورات ویژه توسط قاضی دکتر صادق صفری، نیروهای شهرداری و آتش نشانی وارد عمل شده و محوطه وسیعی از محل را کاوش کردند چرا که حدود 2 سال از وقوع این جنایت تکان دهنده می گذرد. . متهم این قتل به دلیل تغییر در منطقه محل دقیق تشییع جنازه را به خاطر نداشت.

پس از ساعتی جستجو و کاوش، سرانجام بقایای بقایای قربانیان این جنایت، فاطمه دختر 7 ساله و امیرحسین پسر چهار ساله از خاک سرد کویر بیرون کشیده شد.

دقایقی بعد با انتقال دو متهم این پرونده جنایی به پلیس آگاهی تحقیقات گسترده ای به سرپرستی و نظارت قاضی شعبه 208 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب با نظارت سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس) آغاز شد. از شعبه جنایی آگاهی).

در حالی که ماجرای این جنایت مربوط به نزاع خانوادگی زوج جوان در شمال کشور بود، سرهنگ ولی نجفی (رئیس اداره قتل عمد) رسیدگی به این پرونده را به جمعی از کارآگاهان استان گیلان کشاند. برای پنج سال. از آنجایی که از آن زمان اختلافات زوج جوان شدت گرفت، متهم 32 ساله که به تشریح ماجرای قتل دو کودک بی گناه در حضور قاضی صفری پرداخت، درباره این جنایت هولناک گفت: زندگی مشترک من و همسرم در لنگرود آغاز شد. اما کمی بعد اختلافات خانوادگی را شروع کردیم به طوری که تفاهم اخلاقی با هم نداشتیم تا اینکه بالاخره نتوانستم این وضعیت را تحمل کنم و در سال 1374 همسر و دو فرزندم را در مشهد رها کردم اما همسرم که به دادگاه و کلانتری مراجعه کرد، سرانجام موفق به اخذ حکم طلاق غیابی شد.

بیشتر بخوانید  فعالیت فرهنگسرای مساجد فقط منوط به تزریق بودجه نیست + فیلم - اخبار خراسان رضوی - استانهای تسنیم

وی ادامه داد: سال 1376 با من تماس گرفت و گفت که با مرد دیگری ازدواج می کنم و سپس از من خواست که فرزندانش را ببرم. من هم به لنگرود رفتم و بچه هایم را با خودم به مشهد بردم، اما اینجا جایی برای زندگی نداشتم، مدتی در مسافرخانه ها و اماکن تفریحی و زیارتی پرسه زدم و نتوانستم از دو بچه کوچک نگهداری کنم چون پس از آن پسرم. 5 یا 6 ماه بیشتر نبود و دخترم بچه کوچکی بود که کثیف می شد و با لحن زشتی با من صحبت می کرد.

اعتراف تکان دهنده مردی که دو فرزندش را به قتل رساند  قتل مخفیانه دو کودک 7 و 4 ساله توسط پدرشان چه بود؟

با وجود هر ناملایمی مدتی آنها را تحمل کردم، اما وقتی دلیل رفتار و گفتار نامناسب دخترم را جویا شدم، به من گفت که مادرم از من خواسته که تو را اذیت کنم! این بود که بچه هایم مدام گریه می کردند و مرا به دوراهی رفتار می بردند.

وی گفت: برای تأدیب آنها یک بار روی دخترم آب جوش ریختم و دو بار طناب به گردن او پیچیدم تا او را بترسانم اما رفتارش بهتر نشد تا اینکه سرانجام در شهریور 1377 دوباره طناب را به گردنش بست. انداختمش دور اما این بار محکم کشیدم که تکون نخوره.

متهم ادامه داد: در آن زمان با دوستم که اهل لنگرود اما ساکن مشهد بود تماس گرفتم و به بهانه اینکه موتورسیکلت معیوب است او را به خانه بردم، او می خواست مرا متقاعد کند که خودم را معرفی کنم، اما از او خواستم کمک کنم تا دفن شود. جنازه دخترم را هم در بیابان دفن کرد در حالی که پسرم در آغوش من بود و همه آن صحنه ها را چند ماه بعد در اسفند همان سال دید که پسرم مدام می گفت خواهرم را دفن کردی!

بیشتر بخوانید  زمان انتشار توزیع بلیط ورودی 1401 کنکور مراجع اجرایی

او گفت: من خیلی عصبانی بودم. اون موقع 4 سال بیشتر نداشت اما وقتی به مادرش گفت خیلی تهدیدم کرد. به همین دلیل با همان عصبانیت لگدی به شکمش زدم که سرش را به سنگی در پیاده رو خانه زد و دیگر حالت عادی نداشت.

از آن روز جواب تلفنم را ندادم اما همسرم که می خواست با بچه ها صحبت کند از طریق دادگاه گیلان پیگیر این موضوع شد و کارآگاهان متوجه شدند که من در مشهد زندگی می کنم چون همسرم تا آن زمان چنین فکر می کرد. با بچه ها در یکی از شهرهای شمالی کشور.

متهم این پرونده جنایی در ادامه اعترافات تکان دهنده خود افزود: پس از حدود 2 تا 3 هفته که پسرم هر روز دچار حمله می شد یا می گفت سردرد دارد، سرانجام فوت کرد و من نیز به همین ترتیب جسد او را دفن کردم. مثل قبل با کمک دوستم.» او را در کنار خواهرش دفن کردم تا اینکه پلیس مرا دستگیر کرد.

تحقیقات بیشتر درباره زوایای پنهان این پرونده جنایت هولناک با صدور دستورات محرمانه قاضی دکتر صفری ادامه دارد که در آن گروهی از افسران آموزش دیده اطلاعات به سرپرستی یک سروان به بررسی موضوع پرداختند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *