مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جملات انگیزشی موفقیت درسی + متن های مثبت انرژی دهنده برای درس خواندن

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


جملات انگیزشی و متون مثبت برای خواندن و یادگیری

در این مقاله جملات انگیزشی ویژه موفقیت تحصیلی و متن های مثبت انرژی زا مخصوص یادگیری و یادگیری را برای شما دانش آموزان عزیز آماده کرده ایم که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد.

خستگی را کنار بگذارید، اما هرگز امید خود را از دست ندهید. از فکر کردن به شکست های خود دست بردارید، اما هرگز از اهداف خود دست نکشید. از فکر کردن به گذشته دست بردارید، اما هرگز آینده را تنها نگذارید

***

چه زمانی معلمان دوستانتان به شما می گویند که چه کاری انجام دهید، به آنچه می گویند توجه کنید، اما مهمتر این است که بعداً بنشینید و به این فکر کنید که چرا از شما می خواهند این کار را انجام دهید.

***

اگر یدکی به نام “اراده”

موتوری به نام “استقامت”

و راننده ای به نام “خداونددارند

شما به جایی خواهید رسید که “موفقیت” تماس خواهد گرفت.

***

هنگام برنامه ریزی کارها همیشه با سخت کوشی شروع کنید. کارهای آسان به صورت خودکار انجام می شوند.

***

کتاب درسی انگیزشی

برنامه ریزی به معنای آوردن آینده به زمان حال است تا بتوانید همین الان برای آن کاری انجام دهید.

***

افراد B هدف، آنها باید تمام زندگی خود را برای انسان های هدفمند کار کنند.

***

شیرینی یک پیروزی صد برابر تلخی شکست می ارزد.

***

هیچ چیز خیلی سخت نیست. اگر آن را به کارهای کوچکتر تقسیم کنید.

یک نگرش مثبت واقعا می تواند رویاها را محقق کند.

هیچ جایگزینی برای کار سخت وجود ندارد.

شما همیشه به آنچه می خواهید نمی رسید. شما چیزی برای کار دارید.

***

بیشتر بخوانید  آخرین نرخ دلار، سکه و طلا امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

جملات انرژی مثبت

اگر یک بار نتوانستید نمره خوبی بگیرید، اشکالی ندارد، می توانید دوباره امتحان کنید.

هنگامی که یک نمره بد و یک نمره دریافت می کنید، هیچ راهی برای خارج شدن از مسیری که می خواهید بروید وجود ندارد. ایرادی ندارد که یک بار برای همیشه نمره بد بگیرید تلاش این کار را انجام دهید تا نتیجه عالی بگیرید. مطمئنم موفق میشی…

***

هر چه اکنون بیشتر تلاش کنید، در آینده پاداش بیشتری خواهید گرفت. پس مراقب اعمال خود باشید زیرا آینده شما را می سازد. مطمئن باش که زحماتت بیهوده نخواهد بود و روزی به پاداش همه آنها خواهی رسید…

جملات انگیزشی برای موفقیت تحصیلی

موفقیت، تکرار سرسختانه کارهای ساده است.

ساده ترین چیزهایی که می توانید تصور کنید. شما فقط فردا کارها را انجام ندهید، درس نخوانید، بخوابید و به موقع بیدار شوید و حالا همین چیزهای ساده بین ما و افراد موفق تفاوت ایجاد می کند. به همین دلیل است که افراد موفق موفق هستند! به دلیل تکرار سرسختانه کارهای ساده …

***

شما با همه فرق دارید و نباید مثل دیگران باشید. شما خودتان هستید و باید بهترین باشید، پس با خودتان رقابت کنید و از مقایسه شدن با همکلاسی هایی که شرایط زندگی و تحصیلشان شبیه شما نیست بپرهیزید، پس باید در همان شرایط بهترین باشید و سعی نکنید تبدیل شوید. یکی از همکلاسی هایت

جملات انگیزشی برای موفقیت تحصیلی

تصویر انگیزشی از پروفایل یادگیری

کار درست را انجام بده، نه کار آسان…

اگر به دنبال کارهای آسان برای رسیدن به موفقیت هستید، باید به شما بگویم که موفقیت از سخت کوشی و شکست ناشی می شود و ذهن خود را از حذف میانبرها و کارهای آسان از ذهن خود پاک کنید. کاری را که می دانید درست است انجام دهید تا به نتیجه درست برسید. اگر کارهای ساده انجام دهید و از انجام کارهای درست، اما کمی دشوار اجتناب کنید، به جایی نخواهید رسید.

***

همیشه به آنچه می خواهید فکر کنید، نه به چیزی که از آن می ترسید!
افرادی هستند که به جنبه منفی مشکل نگاه می کنند و ناامید می شوند تا به خوبی و مثبت فکر کنند. اگر این کاملا اشتباه است. به جای اینکه بگویند اگر قبول شوم چند اتفاق خارق العاده برای من می افتد، می گویند اگر در کنکور قبول نشدم چه می شود؟

طبیعی است که این ترس بر شما غلبه کند و تا حدودی از اتفاقات مثبت برای شما جلوگیری کند. البته این ترس تا حدودی لازم است و می تواند انگیزه ای برای تلاش شما برای رسیدن به هدفتان باشد. اما اگر این ترس بیش از حد پیش برود، مطمئناً به چیزهای خوبی منجر نمی شود.

***

بیشتر بخوانید  ایران جایی نیست که کسی بتواند کودتا یا انقلاب رنگین کند

جملات انگیزشی برای موفقیت تحصیلی

مشاغل و مدیران در حال تغییر هستند. چیزی که با شما می ماند و به رشد و موفقیت شما کمک می کند، تحصیلات شماست.
هر انسانی در طول زندگی خود می تواند با انسان های زیادی آشنا شود و شغل های زیادی را تغییر دهد و بسیاری از اتفاقات دیگر برای او رخ دهد. می توان گفت خیلی چیزها به مرور زمان تغییر می کنند و از بین می روند. اما چیزی که همیشه در ذهن شما می ماند و به موفقیت شما کمک می کند علم و تحصیلات شماست.

البته هیچ وقت نمی توان از دانش شما کاسته شد، اما می توان روز به روز به آن افزود. پس می توان گفت علم و تحصیل یکی از مهم ترین عوامل دستیابی به موفقیت است. سعی کنید همین الان آنها را داشته باشید تا در آینده نزدیک شاهد موفقیت باشید.

***

جملات انگیزشی برای موفقیت تحصیلی

یا به اندازه ای که می خواهید تلاش می کنید یا به اندازه تلاش خود تلاش می کنید.
این جمله آنقدر غیرعادی است که می توان آن را بارها و با انگیزه آن تکرار کرد. اگر رویاهای بزرگی دارید، همان را امتحان کنید. در جملات قبل گفتم که هدف بزرگ تلاش زیادی می خواهد و اگر برای رسیدن به هدف تلاش نکنیم قطعا موفق نمی شویم. اگر حاضر به تلاش نیستید، رویاهای بزرگ نداشته باشید و انتظار قبولی در کنکور را داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *