جمعه من: 10،000 بسته معیشتی بین نیازمندان در آران و بیدول توزیع شده است


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور (14 مرداد) افزود: بیش از 10 تمرین تسکین دهنده در ستاد اقامه نماز جمعه از دیگر اقدامات مهم و م effectiveثر از نماز جمعه سال گذشته آران است. دفتر مرکزی و بیدل.

وی اظهار داشت: نماز جمعه متعلق به گروه یا جناح خاصی نیست و ائمه جمعه نباید با هیچ گروه و جناحی ارتباط داشته باشند بلکه همیشه باید محور کار را در راس کار خود قرار دهند.

جمعه من: 10،000 بسته معیشتی بین نیازمندان در آران و بیدول توزیع شده است

امام جمعه آران و بیدل با اشاره به فعالیت نزدیک به 900 پایگاه نماز جمعه در کشور ، ادامه داد: نماز جمعه دومین اجتماع بزرگ مسلمانان پس از حج است و طبق گفته امام خمینی (ره) بر همه چیز برتر است.

به گفته وی ، تبیین بیانات رهبر فرزانه انقلاب در خطبه ها از مهمترین وظایف ائمه جمعه است ، علاوه بر این ، انتقاد منصفانه از عملکرد مسئولان در کنار ارائه راهکارها از دیگر وظایف نماز جمعه است.

وی ایجاد وحدت در جامعه را از دیگر کارکردهای نماز جمعه برشمرد و افزود: دشمنان انقلاب و نظام به دنبال ایجاد تفرقه در کشور هستند و ما باید از دستورات رهبر فرزانه انقلاب پیروی کنیم تا خنثی شود. توطئه های آنها

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی در نماز جمعه کشور بیان می شود ، اظهار داشت: ائمه جمعه باید جامعه را با خرد جمعی هدایت کنند و با کمک رسانه ها نبض جامعه را به سمت پویایی و پیشرفت سوق دهند.

بیشتر بخوانید  آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ شرکت پانیا پرتو کهربا

وی خواستار تعامل و همکاری بیشتر رسانه ها با ستاد اقامه نماز آران و بیدل در روز جمعه شد و افزود: حضور رسانه ها در جلسات و انتشار اخبار در جامعه تضمین های بیشتری برای درخواست ایجاد می کند. “

5 آگوست سالگرد اولین نماز جمعه رسمی کشور به امامت آیت الله طالقانی در سال 1979 است.

شهر آران و بیدل با 103000 نفر جمعیت در حدود 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید