مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جمعه زنجان دارم: افزایش مطالبات مردم تهدیدی برای دولت آینده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



حجت الاسلام علی خاتمی روز دوشنبه با دیدار با اعضای اتحادیه اصولگرایان استان با بیان اینکه همه کسانی که زیر کلاه انقلاب بودند همه خدمت کرده اند ، افزود:

وی ادامه داد: من از همه کسانی که به زمین آمدند و زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می کنم ، خوشبختانه نتیجه خوبی حاصل شد ، پایان این اولین قدم است ، گام بعدی حفظ این دستاورد ، تلاش و تلاش است.

حجت الاسلام خاتمی گفت: خدا را شاکریم که مردی که چهار سال به دنبالش بودیم و با تجربه درخشان در خدمت شایسته این سمت است ، انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت رای دهندگان بسیار زیاد است ، افزود: “برخی ممکن است بگویند که روزی 98٪ مردم در رأی گیری شرکت کردند ، اکنون برای بیش از 50٪ ، شما می گویید مشارکت عظیم ، در پاسخ ما می گوییم بله ، این یک روال است” ، در جهان همین است ، کسانی که 250 سال دموکراسی را تجربه کرده اند و این تجربه موفقی که آنها داشته اند و ما هنوز به آن نرسیده ایم ، وجود انتخابات حزبی و تشکیلاتی است.

درخواست سهم عمل خوبی است

امام جمعه زنجان گفت: “یکی از زخم هایی که برای انجام کارهای خوب و آزمایش انتخابات وجود دارد ، مطالبه سهم است.”

حجالاسلام خاتمی افزود: یکی از توطئه های دشمنان این است که ما با مشکلات کوچکی دست و پنجه نرم می کنیم تا دشمن بتواند کار خود را انجام دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تلاش زیادی برای پیروزی در انقلاب انجام شده است ، گفت: حفظ انقلاب از ایجاد آن مهمتر است.

بیشتر بخوانید  سفر سفرای آمریکا و فرانسه به عربستان برای بحث درباره لبنان/ احتمال استعفای حریری طی روزهای آینده- اخبار آسیای غربی - اخبار بین الملل تسنیم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *