جمعه ای که من از کرج دارم: پرچم خوشبختی را روی خانه ها نصب کنید


ایسنا / البرز امام جمعه کرج با بیان اینکه شما باید چهره شهر را تغییر دهید ، گفت: هرکسی باید پرچم خوشبختی را در خانه خود به اهتزاز درآورد. اطلاعیه ها. آنها دیگر با مقامات و کم کاری آنها ارتباط ندارند. این اعتقادات ماست. به این بزرگان فکر کنید. شما نمی بینید که آنها چه ترفندهایی برای خلاص شدن از شر این افراد و قرار دادن سگ اسباب بازی در جای خود زده اند.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه (25 تیر) در کرج با اشاره به بیست و ششمین سالگرد تأسیس شورای نگهبان در سال 1980 گفت: به اعضای محترم این سازمان انقلابی و همه همکارانشان پیشنهاد می کنم در سراسر کشور ، به ویژه استان البرز خسته نباشید. همانطور که می دانید ، طبق مواد 91 تا 99 قانون اساسی ، یکی از نهادهای سیاسی جمهوری اسلامی که شرایط عضویت ، تعداد افراد ، وظایف و مسئولیت های آن مشخص شده است ، شورای نگهبان است.

به گزارش ایسنا ، خطیب نماز جمعه کرج ادامه داد: در این مقام به ویژه فقهای بزرگوار وی فقط به سخنان امام خمینی (ره) اشاره می کنم که فرمودند: “من به این آقایان هشدار می دهم که مبادا تضعیف و توهین کنند حقوقدانان شورای نگهبان. “این یک چیز خطرناک برای کشور و اسلام است.” سپس می بینیم که در لحظات حساس ، گروه ها و جریانات سیاسی و افراد در داخل و خارج از کشور در تلاشند موقعیت شورا را تضعیف و بدتر کنند. زیرا آنها می دانند که او نقش نگهبان را دارد. و تلاش می کند تا افراد با نفوذ به نهادها و دستگاه های تصمیم گیری سیستم وارد نشوند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه بعضی اوقات می گویند اصول مربوط به نظارت شورای نگهبان در قانون اساسی از اصول غیر دموکراتیک است و با این بیانیه می خواهند نقش نظارتی شورا را محدود کنند ، گفت: گاهی اوقات حتی می گویند که تصویب نظارت باید لغو شود و نظارت اطلاعاتی باید لغو شود. این نظارت به این معنی است که مرجع نظارت فقط موظف است از وضعیت پیمانکاران مطلع شود ، بدون اینکه بتواند در مورد نحوه اجرای ، تصویب یا رد آن اقدامی انجام دهد. خوب ، مردم وظیفه یکسانی دارند ، بنابراین تفاوت بین نظارت بر مردم و نظارت بر شورا چیست؟ آنها هم می توانند ببینند و هم گزارش دهند كه در جایی اتفاقی افتاده است. آنها دیگر عملی ندارند. این آقایان می گویند هیئت امنا یکسان است. بگذارید تماشا کند و بگوید جایی اتفاق افتاده است. این به معنی پنیر کوجک است. این مشاهده مفید نیست. این به این معنی است که نقش شورا بی فایده است.

وی افزود: جالب است که این آقایانی که این حرف ها را می زنند و بسیاری از آنها غربی هستند و خارجی ها به قوانین اساسی دیگر کشورها نگاه نکرده اند تا همه کشورهای پیشرفته و توسعه نیافته جهان از ایالات متحده ، اروپا و حتی آفریقا (البته البته) “كشورهایی كه تفاوت بین یورن و یورن را نمی فهمند (همه) نهادی دارند كه قوانین عادی را كنترل می كند و قانون اساسی آنها را تفسیر می كند و انتخابات را مشاهده می كند ، گاهی اوقات قدرت بیشتری نسبت به هیئت امنا دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان ، البرز بابیان اینکه تضعیف هیئت امنا یکی از اهداف و مبانی اصلی مدیران جنگ روانی علیه ملت ایران است ، تأکید کرد: “این عادلانه است برای دیدن همه شرایط مواضع وی باید مورد انتقاد قرار گیرد ، همانطور که حضرت آقا اخیراً فرمودند: اکنون ممکن است من با برخی از این نظرات شورای محترم نگهبان موافق نباشم ، اما شورای نگهبان طبق قانون وظیفه شرعی خود عمل می کند … این به ما می آموزد که شما می تواند برای بهبود نظرات شما در قانون کار کند. آنها نیز از او استقبال می کنند. اینگونه نیست که آنها استقبال نکنند. اما باید توجه داشت که وقتی تصمیمی مطابق قانون اتخاذ می شود ، همه حتی مخالفان نیز باید قانون را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید  ۲۰ مدل مانتو سوزن دوزی ۱۴۰۳ | کالکشن مانتوهای خاص عید نوروز

پذیرش قطعنامه 598 هیچ ارتباطی با فشار نیروهای خارجی بر ایران ندارد

در بخش دیگری از بابیان ، آیت الله حسینی همدانی گفت که در تاریخ 27 ژوئیه 1988 ، ایران قطعنامه 598 شورای امنیت را به طور رسمی تصویب کرد و سپس بیانیه ها و تحلیل های مختلفی ارائه شد که باید به دقت بررسی شوند تا تحریف نشوند و تاریخ را جعل کنند و دفاع از کشور. تصویب قطعنامه دلایل مختلفی داشت ، اما هیچ یک از آنها مربوط به فشار نیروهای خارجی بر ایران نبود و مجبور به تسلیم شدن به ملت ایران نبود و اگر کسی بگوید ایران پذیرفته است زیرا ایالات متحده تحت فشار قرار دادن ایران است ، این یک دروغ است.

وی افزود: به عنوان مثال ، آنها گفتند كه ایران دیگر نیروی نظامی ندارد و مجبور به پذیرش است. یعنی هیچ کس دیگری به جنگ نرفت ، پادگان خالی بود و آنها باید قبول می کردند. این دروغ است این تحلیل اشتباه باعث شد آنها فکر کنند که می توانند پس از الحاق بسته شوند و دوباره از جنوب و غرب حمله کنند ، اما در عملیات گدیر در جنوب و مرصاد در غرب ، قدرت جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده شد ، که ضعیف از این نظر

رئیس فرماندهی فضیلت و عدم فضیلت استان البرز گفت: وقتی عراق در صحنه های مختلف جنگ نتوانست با ایران مقابله کند و دائماً شکست می خورد ، عقبه صدام و کشورهای حامی با هم همکاری کردند تا قطعنامه ای را به سازمان ملل متحد صادر کنند. اما قصد آنها اعلام شکست و بازگشت به مرزها و مانند آن نبود ، بلکه هدف قرار دادن آنها شلیک و ماندن در همان جایی بود که بودند. بنابراین از زمان صدور تا تصویب آن یک سال طول کشید تا درک شود که این قطعنامه برای نجات عراق از فشار شدید شبه نظامیان اسلامی صادر شده است. بنابراین این اشتباه است که بگوییم امام قطعنامه را تصویب کرد تا ایالات متحده نتواند مستقیماً با ایران جنگ کند. مگر آمریکا وارد نشده است؟ ده ها پرونده مستند وارد شده است. نه ، این مورد نیست.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه را قرائت کرد و گفت: آقا فرمودند: امام برخاست. مصوبه ای که امام به تصویب رسانده است ناشی از این فشار نیست. تصمیم امام به دلیل لیست مشکلات پیش روی مسئولان امور اقتصادی کشور در آن روز است و نشان می دهد که این کشور کشته نمی شود و به هر قیمتی نمی تواند جنگ را ادامه دهد. امام مجبور به تصویب قطعنامه شد. این یک مسئله داخلی بود. تصویب قطعنامه نه از ترس ، بلکه از روی احتیاط و عقلانیت بوده است. (داخلی بود. اینها مشکلات اقتصادی و داخلی بود. نه اینکه فشار آمریکا باعث شود که چنین شود. یا از این نظر نمی توانست جنگ کند.)

بیشتر بخوانید  کیک متفاوت و خاص تولد الهام حمیدی

ایران از دیروز قویتر و سخت تر است

آیت الله حسینی همدانی افزود: “همچنین جالب است که اکنون در این دوره برای چند سال برخی تلاش می کردند که بگویند اوضاع کشور مانند روزهای آخر جنگ است و ما به دلیل اوضاع مجبور به بازنشستگی هستیم ، در حالی که امروز ایران از دیروز قویتر و قدرتمندتر است ، به طوری که اگر دشمن ، هر کجا که راه اشتباهی را انتخاب کند ، مطمئناً بداند که در گام دوم انقلاب مردم ایران ، به ویژه جوانان ، ضربات سنگین تری نسبت به گذشته ، به ویژه جوانان ، در زمینه های مختلف ، و نه فقط در ارتش.

فشار استکبار بر روی خط مقاومت سنگین است / از هر ترفندی برای تضعیف طرفین خط مقاومت استفاده می شود

وی در بخش دیگری از بابیان اذعان کرد که منطقه ما امروز از لبنان و عراق گرفته تا امارات ، عربستان سعودی ، پاکستان و افغانستان تحرکات و تحولاتی را تجربه می کند و هر یک از این کشورها مشکلاتی دارند که در برقراری صلح در منطقه نقش دارد. از نظر سیاسی و اقتصادی در خط مقاومت سنگین است و از هر ترفندی برای تضعیف احزاب در خط مقاومت استفاده می کند.

امام جمعه کرج یادآور شد: پس از اعلام خبر کشته شدن داعش در سوریه توسط حاج قاسم در آن روزها ، من در این موقعیت پیش بینی کردم که مسیر حکومت داعش به افغانستان تغییر خواهد کرد و افغانستان باید مراقب باشد به ورطه دیگری نیفتد. و امروز می گویم که آنها باید بسیار مراقب باشند تا در نقشه دشمن بازی نکنند. به حرکاتی که می تواند مشکوک باشد و به کلماتی که می توان گفت قابل اعتماد نیست.

آیت الله حسینی همدانی بابیان اینکه عقب نشینی نیروهای آمریکایی از منطقه ، چه در عراق و چه در افغانستان ، به دلیل مقاومت شدید بوده و آنها هیچ گزینه دیگری ندارند ، اظهار داشت: راه حل مهم است ، به این معنی که برنامه ریزی می شود به اشکال مختلف باقی بماند. “داعش ، حتی اگر به نامهای دیگری در این کشور خوانده شود ، در غیر این صورت منطقه محل اختلافات و درگیری های طولانی مدت به نفع آمریکایی ها و صهیونیست ها خواهد بود.

آنها می خواهند لبنان را سرنگون کنند / لبنان باید صبر و مقاومت خود را افزایش دهد

وی بابیان اینکه لبنان نیز به دلیل مداخلات ایالات متحده و سایر کشورها از فشار اقتصادی شدیدی رنج می برد ، این باید صبر و مقاومت وی ​​را افزایش دهد. وی گفت: “امروزه این خبر را می بینید که آنها در تشکیل کابینه مشکل دارند.” آنها می خواهند لبنان را سرنگون کنند ، اما لبنان همچنان به حمایت از جنگ علیه رژیم در حال فروپاشی صهیونیستی ادامه می دهد و ما گاوهای شیری ایالات متحده و منطقه را که رویای منطقه را دارند ، ارائه می دهیم. این رویاها رویاهای شتر و با شکست های سنگین در آینده است. خواهید خورد ، هرگز تعبیر نخواهد شد.

چهره شهر را تغییر دهید / بگذارید همه پرچم خوشبختی را در خانه خود به اهتزاز درآورند

نماینده ولی فقیه در استان البرز در آخرین بخش سخنان خود با اشاره به نکته استانی ، بابیان اینکه شما باید با هر کمیت و روشی از روزهای مهم این ماه دفاع کنید گفت: مسئله امامت و ویلا ، مباهله ، نزول آیاتی از سوره هال آتی و گدیر ؛ البته ، من آن را با زندگی ام توضیح خواهم داد ، اما اگر این جشن ها را مهم می دانید ، غذای غدیر را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید  پسر مجنون برای دزدیدن عشقش با اسلحه به محل کارش رفت | دو همکار و پدر و مادر دختر در شهرری تیر خوردند +ویدئو

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با بیان اینکه شما نیاز به تغییر چهره شهر دارید ، ادامه داد: همه باید پرچم خوشبختی را در خانه خود به اهتزاز درآورند. اطلاعیه ها. آنها دیگر با مقامات و کم کاری آنها ارتباط ندارند. این اعتقادات ماست. به این بزرگان فکر کنید. نمی بینید که با چه ترفندهایی آنها را از برخی افراد گرفته اند و سگهای اسباب بازی را جایگزین آنها کرده اند؟! هر موردی که به این موارد مخالف اضافه شود سهل انگاری در حق من و شماست و ما در برابر خداوند پاسخگو هستیم.

من شخصاً وارد خواهم شد

وی ادامه داد: “آنها به آرامی و با خزندگی نمادهای ارزشمند ما را لمس می کنند.” به چفی و امثالهم. من به اصناف و پلیس استان هشدار می دهم که اگر تولید و توزیع اقلام خاصی را که قصد دارند با شرارت وارد بازار شوند متوقف نکنید ، من شخصاً وارد می شوم و جلوی آن را می گیرم.

در انتخاب شهردار مراقب باشید / اجازه ندهید دیگران به جای شما تصمیم بگیرند

در بخش دیگری رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز به اعضای جدید شورای شهر یادآوری کرد: همانطور که در جلسه ای که با دوستانم داشتم گفتم ، در انتخاب شهردار مراقب باشید و معیارها را رعایت نکنید و اجازه ندهید دیگران به جای شما تصمیم می گیرند. بعضی اوقات چیزهایی می شنوید که خوب نیستند. تصمیم خود را بگیرید ، سپس حمایت کنید و از او بخواهید کار کند. همانطور که گفتم ، این بار من از نزدیک حقوق مردم را رصد و مطالبه می کنم و گروه های متقاضی را تشویق می کنم تا این کار را انجام دهند تا پرونده های عقب مانده با سرعت بیشتری جبران شود.

دستگاه های مانیتورینگ باید دقت بیشتری داشته باشند

آیت الله حسینی همدانی بابیان اینکه در ماه گذشته تحرکات مشکوک و سازش صورت گرفته است ، زیرا شهر و استان در حال تغییر است و تجهیزات ، نیروها و دولت در حال تغییر است. وی گفت آژانس های نظارتی باید بیشتر مراقب باشند ، مانند مناقصه برای استخراج معادن. دادستان محترم کشور او را متوقف کرد ، که البته این کار قبلاً در کرج انجام شد. برخی از تغییرات کاربری اراضی که در شهرک ها در حال انجام است زیر سوال رفته و باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

آنها به نام گردشگری و بدون نظارت و پیوست فرهنگی ، بافت روستایی را از بین بردند

وی در خاتمه با تأکید بر اینکه موضوع گردشگری نیز باید مورد توجه قرار گیرد ، گفت: متأسفانه به نام گردشگری و تبدیل روستاها به مکان هایی برای گردشگری بدون نظارت و بدون پیوست فرهنگی ، بافت روستایی را از بین بردند. آنها اخلاق اجتماعی را در این مناطق نابود کردند. آنها علاوه بر آسیب دیدن بصری به باغها و منطقه ، اخلاق در آنجا را نیز از بین می برند. وقتی کاری بدون پیوست انجام شود ، معایب آن زیاد خواهد بود. بسیاری از روستاییان از تاریخ گردشگری شکایت دارند. نگاهی جدی به این مشکل بیندازید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید