جمعه اردبیل دارم: خواسته اصلی مردم توسعه جاده ها برای کاهش تصادفات رانندگی است – اخبار اردبیل – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اردبیل آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در بازدید از جاده های استان اردبیل اظهار داشت: یکی از اصلی ترین الزامات مردم استان اردبیل اهمیت توسعه راه های کشور به منظور کاهش تصادفات جاده ای به یک تغییر عمده در ساخت جاده ها است. بزرگراه ها با اتمام پروژه ها “

وی گفت: نیاز به توجه ویژه دولت به پروژه های زیربنایی در استان اردبیل یک اولویت اساسی است و به همین منظور اقدامات پیگیری شده برای غلبه بر موانع و رفع مشکلات پروژه از نظر ظرفیت گردشگری و کشاورزی در منطقه انجام شده است ، با استفاده از ظرفیت منطقه ای موجود. توسعه ما راه حل های اساسی ارائه می دهیم.

سخنگوی مقام معظم رهبری در استان اردبیل گفت: امیدواریم با پیگیری های انجام شده پروژه های راهسازی استان در اسرع وقت به اتمام برسد و به همین منظور بزرگراه اردبیل – مشگین شهر به بهره برداری رسیده است دستور کار با تلاش. “

آملی اظهار داشت: خوشبختانه اقداماتي در زمينه توسعه راه هاي استان انجام شده و با توجه به اهميت موضوع ، برنامه ريزي دقيق در اين زمينه انتظار مي رود.

اکبر بهنامجو ، فرماندار اردبیل نیز در این بازدید گفت: توجه خوبی به اجرای پروژه های زیربنایی در استان شده است و ما قصد داریم با تکمیل و استفاده از این پروژه ها راه سازی و توسعه استان را به اتمام برسانیم.

وی افزود: با تأمین اعتبارات لازم جهت اتمام پروژه های عمرانی برای بازسازی بزرگراه در این مسیر اقدامات لازم انجام و اقدامات ارزنده ای در این زمینه انجام شده است.

بیشتر بخوانید  فتوای رهبر انقلاب درباره استفاده از وسیله نقلیه شخصی در هنگام آلودگی هوا

انتهای پیام / 140 / ت

دیدگاهتان را بنویسید