جلوه ویژه سرویس تبلیغات اسلامی درباره اقدامات فناوری – آژانس مهر ایران و اخبار جهانی



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حجت الاسلام محمد قطبی ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در اصفهان اظهار داشت: “معمولاً م institutionsسسات فرهنگی از مدل های مختلفی برای اندازه گیری تأثیر استفاده می کنند که یکی از آنها فاصله منشا origin آن است.”

وی افزود: فاصله از ابتدای حرکت یعنی. پس از چندین سال فعالیت ، منشا جنبش و وضعیت فعلی مقایسه می شود. مدل دیگر مقایسه با دستگاه های سطح است ، به عنوان مثال دو دانشگاه یا کتابخانه در دو ، پنج یا 10 سال مقایسه می شوند.

مدیر مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق ادامه داد: این روش تفاوت و شتاب را در مقایسه با سازمان های همکار که از همین روش ها برای اثربخشی نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کنند ، مقایسه می کند.

مسئله اصلی نگرانی های سرویس تبلیغات اسلامی بوده است

وی گفت: راهی وجود دارد که سرویس تبلیغات اسلامی از آن پشتیبانی می کند و استخدام کردن دو روش دور شدن از مبدا و شتابدهی در مقایسه با ظرفیت مشابه ، روش سومی را ایجاد کردند که به طور علمی و عملی در سیستم سیستم های فرهنگی وجود نداشت ، ممکن است در سیستم های دیگر وجود داشته باشد اما در مورد مسائل فرهنگی مورد بحث نبود.

قطبی افزود: امروز ما مفتخریم که موضع سرویس تبلیغات اسلامی را از این طریق بیان می كنیم و این روش نزدیك شدن به مقصد است ، نه فقط دور شدن از مبدا و مقایسه آن با یك وضعیت مشابه كه به این نامیده می شود. سیستم. ” و ما مدیریت را به عنوان “موضوع اصلی” ارجاع دادیم.

وی گفت: ما در دفتر تبلیغات اسلامی هستیم كه یكی از نهادهای در حال ظهور ، شكوهمند ، علمی ، فرهنگی و انقلابی است كه امام بزرگوار برای تأسیس آن دستور داده و رهنمودهای آن را برآورده می كند. مقام معظم رهبری ما روی یک سیستم مسئله محور کار کرده ایم و در حال کار هستیم و در تحقیقات گسترده انجام شده و برنامه ریزی دو ساله 14-14 مورد اصلی مورد نیاز جامعه شناسایی شده است.

مدیر مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق تأکید کرد: مسائل اصلی در چهار قطب فکری و فرهنگی جمع شده بود. امروز ، وقتی می خواهیم خود را ارائه دهیم ، آماری بدهیم ، عملکرد خود را ارزیابی کنیم و حداقل موفقیت خود را بسنجیم ، ما وضعیت را بر اساس حل مسئله می سنجیم.

بیشتر بخوانید  ایندفعه مرغ رو اینطوری بپز همه عاشقش شن! | طرز تهیه مرغ مجلسی +ویدئو

دامنه فعالیت سرویس تبلیغات اسلامی گسترده است

وی گفت: مشکلات سرویس تبلیغات اسلامی دامنه وسیعی از بالاترین و عام ترین موضوعات از جمله تمدن ، اثربخشی نظام و حوزه نظری علوم انسانی گرفته تا عینی ترین موضوعات از جمله اخلاق و سبک زندگی را در خود جای داده است. تمام خدمات تلاش در پنج سال آینده اوج شکوفایی این سیستم است و می رسد

قطبی با بیان اینکه موضوع اصلی باعث تغییر سیستم سرویس تبلیغات اسلامی شده است ، گفت: ما نمی توانیم بگوییم مشکل گرا هستیم و سیستم مسائل گذشته را تغییر نمی دهیم ، باید با آن سیستم کنار بیاییم. و و منطق جدید تغییرات لازم را ایجاد کرد؛ در زمینه آموزش باید به سمت رشته های کاربردی ، مسئله مدار و جامعه مدار حرکت کنیم ، این دوره رشته های تحصیلات تکمیلی سطح سوم و چهارم و کارشناسی ارشد را با همان منطق انتخاب کردیم ، که این تغییر در رشته های مختلف بود. .

وی ادامه داد: این بدان معنا نیست که رشته های قبلی مثر نبودند اما امروز در شرایط فعلی به این رشته ها احتیاج داشتیم که شامل مشاوره اسلامی ، قانون خانواده و سیاسی و تربیت دینی کودک است.

مدیر مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراک با تأکید بر لزوم تغییر در تحقیقات سرویس تبلیغات اسلامی ، گفت: با توجه به مشکل اصلی ، بحث درمورد تحقیقات دچار یک تغییر اساسی شده است که یکی از مهمترین مسائل با هر معادله. “خانواده موسسه تحقیقاتی ما را به موسسه الهیات و مطالعات خانواده منتقل کرده است.

تأسیس اولین م Instituteسسه مطالعات کلامی در اصفهان

وی افزود: با مجوز رسمی وزارت علوم ، یک م theسسه رسمی الهیاتی و پژوهشی در الهیات و خانواده در اصفهان راه اندازی شده است که به طور قانونی و علمی ، داده های فرهنگی را با استفاده از روش های مدرن تولید می کند ، همه این موضوعات تحت یک پروژه فرعی به نام کارآیی قرار دارند. و خانواده. “اشاره شد که حداقل برای چهار یا پنج سال ، ما همه کشورها ، دیدگاه ها ، و نقاط طراحی و خطوط مربوط به مسائل خانواده را تعریف کردیم.

بیشتر بخوانید  10 خانۀ برتر سال ۲۰۲۳ از نظر طراحی و معماری انتخاب شدند+ تصاویر

قطبی گفت: پژوهشگاه خانواده و الهیات اولین م instسسه پژوهشی حوزوی در اصفهان و یکی از بهترین مutesسسات کلامی در ایران است که تأثیر مسئله محوری و مسئله مدار را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه باید تغییرات اساسی در زمینه تبلیغات انجام شود ، ادامه داد: امروز افتخار ما این است که گروه های تبلیغاتی تخصصی در حوزه های تخصصی مانند خانواده ، کودکان و نوجوانان ، کسانی که تحصیلات تکمیلی در این زمینه دارند یا حداقل 20 واحد در زمینه آموزش کاربردی. “تحصیل کرده هایی که به عنوان مبلغین اصلی دفتر در این مناطق شناخته می شوند.

از فضای مجازی غفلت شد

مدیر مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق افزود: در زمینه تبلیغات عمومی ، بر اساس مشکل اساسی تغییراتی ایجاد کرده ایم و امروز بر اساس استراتژی از پیش تعیین شده در حوزه تبلیغات عمومی حرکت می کنیم.

وی با اشاره به لزوم اقدام تحلیلی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در فضای مجازی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود کشور مجبور بودیم در حوزه فضای مجازی حضور داشته باشیم و باید در این اقدام نقش داشته باشیم. ” ایجاد شد و ما واحدهایی را نیز در اصفهان ایجاد کردیم.

قطبی ادامه داد: امروز ما افتخار می کنیم که بخشهای هنری ، مجازی و رسانه ای را گسترش داده ایم و معتقدیم که باید در فضای مجازی سخت کار کنیم و به تقاطع های بیشتری احتیاج داریم. فعالیت های واقعی و مجازی در یک طرف قرار دارند.

وی گفت ما باید اقدامات روزمره را برطرف کنیم بیار بیایید حرکت کنیم ، توضیح داد: فعالیت های چرخشی بیار یعنی فعالیت هایی که ماهیت فرهنگی داشته و در عین حال خلاقانه و نوآورانه هستند و می توانند هزینه های درآمد خود را بدون نیاز به بودجه جدی برای توسعه آنها مدیریت کنند ، چیزی مانند شرکت های دانش بنیان که باعث افتخار است.

نگاه ویژه ای به تبلیغات اسلامی در شرکت های دانش بنیان

رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراک در خصوص ایجاد 7000 شرکت دانش بنیان در کشور گفت: فعالیت جدی در زمینه شرکت ها و فناوری های نرم و خلاق وجود نداشت و این امر برای یک دفتر تبلیغات ضروری بود. در این منطقه فعال باشند. “سال گذشته مطرح و پذیرفته شد.

وی افزود: دفتر اشراق با طیف گسترده ای از توجه و توجه ویژه به شرکت های دانش بنیان ایجاد شد که کار بسیار ارزنده ای است. در همین زمان ، دفتر فناوری فرهنگی اصفهان و مشهد و دفتر نوآوری فارس و اهواز تأسیس شده اند و فعالیت های خلاقانه در دست ساخت است. “

بیشتر بخوانید  آمریکا: از ایران می‌خواهیم به مذاکرات وین بازگردد

قطبی ادامه داد: امروز در سیستم فعالیت های فرهنگی لازم است به موازات زمینه های فرهنگی قدیمی که از مدت ها قبل وجود داشته اند مانند فعالیت مساجد و آنچه در سیستم تشریفات مذهبی دیده می شود ، باید کار کرد. . ” از نظر فنی همچنین لازم به ذکر است که مثال در زمینه دارو و مراقبت های بهداشتی است که بسیاری از آنها در حال حاضر در همه خانه ها توسط شرکت های دانش بنیان موجود است.

وی افزود: در زمینه آموزش ، وقتی می خواهیم کودک را آموزش دهیم و توانمند کنیم ، فقط باید از رسانه های محدود استفاده کنیم و در صورت ورود شرکت های دانش بنیان می توان محصولات فرهنگی برای تربیت کودکان ایجاد کرد.

مدیر مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق تأکید کرد: امروز در زمینه آموزش به ابزار بومی سازی نیاز داریم و بسیاری از محصولات امروز ما کپی و ترجمه محصولات خارجی است.

تعامل بین حوزه و دفتر تبلیغات در حال گسترش است

همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تشکر از روسای سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: منابع انسانی سرویس تبلیغات اسلامی همیشه توسط حوزه علمیه ، مبلغان ، دانشمندان ، محققان منصوب شده اند. پاسخ دهندگان مذهبی همکاران من. در دفتر تبلیغات زباله های حوزه و طلاب است.

وی افزود: توسعه روابط با هیئت علمی حوزه ، به ویژه با طلاب حوزه ، در دوره بعدی مورد توجه ما خواهد بود ، می خواهم از نماینده ولی فقیه در اصفهان ، حجت الاسلام طباطبایی نژاد ، كمك كنم ما در کابینه تبلیغات. “

عبدالرسول احمدیان خوجال اسلام و مسلمین ادامه داد: من همچنین از همكاران خود در سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان می خواهم كه در روحیه جهادی از همراهی و همكاری دریغ نكنند ، در واقع تمام همكاران من از شعبه اصفهان مجاهدان كوجا هستند.

وی افزود: امیدواریم روح تازه ای به جاده پیش رو ببخشیم و با كوشش بیشتری نسبت به مسیری كه پیشینیان برای ما گشودند ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید