جلسه فوق العاده در بیمارستان مسیح دانشوری – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان برگزار شد



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرجلسه فوق العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری به ریاست علی اکبر ولایتی رئیس مرکز و با حضور معاونین و کارکنان بخشهای مختلف بیمارستان ، بررسی و بسیج کلیه امکانات و تجهیزات مرکز جهت تأمین حداکثر پزشکی خدمات مراقبت از هموطنان در دستور کار قرار گرفت.

راهکارهایی برای ارائه خدمات بیشتر و مطابق با شرایط جدید به دلیل سه برابر شدن تعداد مشتریان در هفته گذشته در پیک پنجم ویروس کرونا وی از حساسیت خاصی برخوردار است و در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با تأکید بر حضور فعال همه پرستاران و پرستاران برای پاسخگویی سریع و سریع به بیماران ، بر استفاده حداکثری از امکانات موجود در خدمات و درمان تأکید کرد و گفت: بیماران هم در مراجعه اولیه و هم در بیماران مراجعه کنندگان از بیمارستانهای دیگر باید تحت درمان قرار بگیرند و هیچ بیماری به دلیل کمبود بیمه یا هزینه از درمان محروم نخواهد شد.

ولایتی توضیح داد: از ابتدای منقل ویروس کرونا تا پیش از این ، بیمارستان مسیح دانشوری به طور جدی در خط مقدم مبارزه با این ویروس پیشگام بوده و در حال اقدام و تلاش است و اکنون باید تمام تلاش خود را معطوف کرده و از کادر پزشکی بر روی این مسئله مهم حمایت کند که هرچه بیشتر مراجعه کنندگان انواع و اقسام. بدون دریافت خدمات پزشکی بیمارستان را ترک نکنید و شرکت کنندگان باید مراقبت های لازم را برای پذیرش و در صورت لزوم بستری کردن در حد امکان بیماران انجام دهند.

بیشتر بخوانید  چگونه سرعت گوشی اندرویدی خود را افزایش دهیم؟

وی از تلاش مدافعان بهداشت در سراسر کشور به ویژه همکاران بیمارستان مسیح دانشوری که دلسوزی و کوشش ، مقاومت ، استقامت و مبارزه را نشان دادند ، تقدیر و ابراز امیدواری کرد به محض از بین رفتن ویروس ، سلامتی و آرامش به جامعه برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید