جلسه سرمربی استقلال به شنبه موکول می شود / تکلیف سرمربی فردا مشخص می شود



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال روز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای در فضای مجازی از جدایی خود از آبی پوشان پایتخت خبر داد. وی در بیانیه خود با اعلام پیشنهاد از لیگ امارات تاکید کرد: تمرین در امارات تجربه جدیدی برای سرمربی ایرانی است و از این منظر پیشنهاد کاری جدید دریافت کردم و نامه ای با درخواست جدایی ارائه کردم. با مدیریت از باشگاه می خواهم که در تلاش های آینده ام از من حمایت کند.

باشگاه استقلال در واکنش به استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری نوشت: اعضای باشگاه استقلال و میلیون ها هوادار عزیز این تیم به دلیل درخواست جدایی از سرمربی ناراحت و ناراحت هستند. از تیم قهرمان آنها با احترام و تشکر و احترام جناب آقای فرهاد مجیدی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر پس از 9 سال و کسب رکوردهای طلایی بسیار ارزشمند، درخواست جدایی ایشان به دلیل عقد قرارداد سه ساله در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال بررسی خواهد شد. و نتیجه 24 ساعت دیگر اعلام خواهد شد.”

بر اساس اطلاعیه باشگاه استقلال، قرار بود امروز (جمعه) تکلیف نهایی فرهاد مجیدی و آینده باشگاه استقلال به طور رسمی مشخص شود، اما در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال به دلیل عدم تایید رسمی اعلام نشد. حد نصاب نهایی و مدیران باشگاه استقلال فردا برگزار می شود. ) در جلسات تکلیف نهایی مجیدی و این باشگاه را بیان کنید.

هنوز مشخص نیست آینده استقلال و آبی پوشان پایتخت چیست و در صورت جدایی رسمی مجیدی از آبی پوشان پایتخت تاکنون گزینه های مختلفی برای سرمربیگری استقلال به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید  تیم باکیفیتی هستیم / پنجره نقل و انتقالات را به ناحق بستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید