جلسه توسعه بومی سازی و ساخت داخل در صنایع معدنی



آنچه دیگران می خوانند:

در ابتدای این نشست محمد فلاح مدیرعامل گهرزمین ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: موضوع بومی سازی بسیار مهم است و امیدواریم با تمام تلاش خود در این زمینه به حداکثر برسیم. خودپایداری در تولید قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت معدن».

وی همچنین انجام بومی سازی را حتی در شرایط قیمت های بالاتر ضروری دانست و بر تداوم جلسات بومی سازی به منظور تبادل تجربیات تاکید کرد.

مدیرعامل گهرزمین، تعیین استراتژی صنایع پیشران در بومی سازی محصول را مثال زد و حمایت صنعت معدن از صنایع و تولیدکنندگان استان کرمان را مطرح کرد که مسئولان قضایی و اجرایی استان بر آن تاکید دارند.

خانه زمین

در این نشست شرکت گهرزمین با دعوت از شرکت های معدنی برای تامین نیازهای خود از کشور، اقدامات خود را در بحث بومی سازی قطعات، مجموعه ها و ماشین آلات فناورانه خطوط تولید که برای اولین بار در کشور انجام شد، ارائه و آماده کرد. . وی از همکاری با تمامی شرکت های معدنی و صنعتی در این زمینه خبر داد.

همچنین مقرر شد با هماهنگی اقدامات در اجرای پروژه های معدنی راهبردی به ویژه طرح بومی سازی 136 تنی انعقاد کننده الکترومکانیکی به عنوان اولین پروژه شاخص، دبیرخانه بومی سازی در شرکت گهرزمین تشکیل و هماهنگی های لازم انجام شود.


بیشتر بخوانید  کتاب "گلوله های ممنوع" ارائه شد - آژانس Mer اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید