جلسه ای برای “بررسی موقعیت حضرت خدیجه (پولیس ملی) در جهان اسلام” برگزار خواهد شد.



نشست تخصصی “بررسی جایگاه حضرت خدیجه (ANP) در جهان اسلام” (20 ژوئیه) با معرفی کتاب “بانوی اول داستان تاریخی زندگی حضرت خدیجه” در فضای مجازی برگزار می شود ( علیه السلام

به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی سازمان اسلامی فرهنگ و ارتباطات ، دفتر بین المللی روابط فرهنگی زنان در اداره کل تعاون فرهنگی و ایرانیان خارج از کشور از سازمان اسلامی فرهنگ و ارتباطات با همکاری معاون رئیس جمهور برای امور زنان و خانواده و مشاور فرهنگی جمهوری اسلامی ایران. لبنان جلسه ای تخصصی با عنوان “بررسی موقعیت حضرت خدیجه (صلح مردم) در جهان اسلام” با معرفی کتاب بانوی اول به فارسی و عربی برگزار می کند.

در این جلسه ، خانم رزن برکت ، استاد فقه و اصول و عضو انجمن همگرایی مذاهب اسلامی و خانم امیرا بارگل ، پژوهشگر مطالعات اسلامی لبنان و محمد تقی موحدی ، محقق و نویسنده بانو خدیجه (ص) سخنرانی می کند.

خانم زهرا سلامی ، استاد حوزه و دانشگاه ، دبیر علمی جلسه در گروه روابط بین الملل زنان برای فرهنگ بود.

این برنامه همچنین در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و اداره كل تعاون فرهنگی و ایرانیان خارج از كشور برگزار خواهد شد و همزمان در صفحه اینستاگرام معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پخش خواهد شد.

بر اساس اعلامیه ، این نشست تخصصی روز سه شنبه 30 تیرماه از ساعت 11 صبح تا 1 بعدازظهر به وقت تهران از طریق وب سایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به آدرس https://instagram.com/iranian.women در دسترس خواهد بود؟ utm_medium = copy_link Is.

بیشتر بخوانید  خبری بد برای شیائومی بازها؛ این گوشی ها آپدیت جدید ندارند + اسامی

انتهای پیام



دیدگاهتان را بنویسید