جلسه ارائه تخصصی پروژه های منتخب بنیاد احسان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترپس از جلسه ارائه نهایی برنامه های مربوط به رویداد مشخصه فرنو با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، اولین جلسه تخصصی ارائه 4 پروژه منتخب روز چهارشنبه در مجموعه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد ، 7 ژوئیه.

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ، به منظور توسعه و پرورش مسئله تشکیل خانواده ، نیاز فرهنگی خود را به این رویداد قبل از این رویداد برای شخصیت در فرنو اعلام کرد. پس از جلسه نهایی ، چهار تیم منتخب با شخصیت مناسب و تشکیل خانواده فرهنگی و در این جلسه برنامه های خود را به مدیران بنیاد احسان ارائه دادند.

سپس سید محمد مهدی حسینی ، مدیر روابط عمومی ، مجید قربانی ، قائم مقام ، معاون امور اجتماعی وزیر و خانم فده سادات حسینی ، رئیس قرارگاه اجتماعی زنان بنیاد احسان ، در مورد برنامه های پیشنهادی بحث و تبادل نظر کردند. برنامه های شخصیت پردازی تعریف خواهد شد.

در این جلسه چهار تیم ، سه تیم از تهران و یک تیم از اهواز حضور داشتند ، خوزستان به صورت آنلاین برنامه خود را ارائه داد. تیم های ارائه دهنده این نشست به شرح زیر بود:

* تیم ستایش Sobayesh: این تیم طراح دو شخصیت ستایش و سبحان هستند که فرزندان یک خانواده هستند و متناسب با شخصیت های طراحی شده هستند.

* تیم محراب و معراج: این تیم طراح دو شخصیت محراب و معراج است که قصد دارد شخصیت های مورد نظر دیگر خانواده را بسازد. داستان های مربوط به این دو شخصیت قبلاً نوشته شده اند اما هیچ محصول فرهنگی مرتبط با این شخصیت ها تولید نشده است.

بیشتر بخوانید  نهضت تفویض به استان‌ها و مصیبت اشیا موزه‌ای

* تیم استودیوی Taha: Intim طراح یک داستان خیالی است که در آن 5 شخصیت در برابر نیروهای سازنده و مخرب حرکت می کنند. از این 5 شخصیت ، 4 شخصیت در ارتباط و تعامل خانوادگی معرفی می شوند و این تعامل خانوادگی تأثیر مثبت و سازنده ای در پیشرفت تاریخ دارد.

* گروه نغمه گستر باران: تیم اینتیم طراح خانواده عروسکی است که نمایش های عروسکی آنها به صورت محدود در خانه های بازی اهواز نوشته و اجرا می شود. به تعاملات در خانواده مطابق با یک خانواده واقعی ایرانی توجه می شود ، خصوصاً تعاملات فرزندان با والدین و نزدیکان سطح اول خانواده.

نکته مهم در ارائه این تیم ها توجه به ظرفیت فعالیت های فرهنگی در شهرها و همچنین ظرفیت تولیدات فرهنگی ، استفاده از توان خانواده های محروم و کم درآمد در تولید اشیا cultural فرهنگی و ایجاد آن است. اشتغال محلی و فرهنگی. خودم.

دیدگاهتان را بنویسید