مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جلسات محرم باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی – آژانس مهر برگزار شود اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارشات گزارشگر بیشتر، جوزف آرگون رئیس سازمان حجاج بسیج و نوشاد بینی رئیس شورا تخته ادیان کل کشور نامه مشترکی به مدیران 100000 هیئت نوشتند.

متن این نامه به شرح زیر است:

محرم آشکارترین جلوه ساز عشق به سرور افراد آزاد در جهان و دلیل پویایی مکتب شیعه در طول تاریخ. ساخت آینه عزاداری محرم و صفر سال پیش ، با اشتیاق و رعایت کامل اقدامات بهداشتی توسط هیئت های مذهبی در سراسر کشور ، تحسین همگان را برانگیخت و الگویی ماندگار در انجام مراسم مذهبی ، در رعایت الزامات و دستورالعمل های بهداشتی بود ، به طوری که رهبر فرزانه از انقلاب به آن حماسه ای ماندگار گفته می شود.

لطفا مطمئن ما کسانی را داریم که عاشق آل بیت هستند و کسانی که عاشق و عزادار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند محرم و امسال ، انشاءالله ، آنها تجلی جدیدی از ارادت مسئولانه به رهبر مردم آزاد جهان نشان خواهند داد و نشان خواهند داد که محافل مذهبی و مراسم و گروههای عزاداری نمونه هایی از دوستی شرعی ، عقلانیت ، معنویت ، فتوت و این یک مسئولیت است. ما از تلاش ها و اشتیاق بزرگ شما و تلاش های جنابعالی در این زمینه قدردانی می کنیم بیا دیگه بوسه ها و از شما برای خدمت به خانواده عصمت و پاکیزگی در ایوان پرونده افتخاری خود متشکرم.

ایران اسلامی بر سر راه است محرم 1400 سیاه پوش می شود و پرچم عزاداری سیدالشهدا (ع) بالاتر از هر سال برافراشته می شود. ستون های ایران سیاه پوش هیئت های مذهبی و همه نهادهای دولتی و دولتی ، به ویژه نهادهای فرهنگی و تبلیغی خدمتگزاران هستند. تخته حسینی؛ بنابراین ما از شما به عنوان یکی از سفیران فرهنگ و مبلغان و مبلغان معرفت و عشق به خاندان خدا می خواهیم که محورهای زیر را در دستور کار هیئت ما قرار دهید و با تمام هنر و توانایی خود از هر یک بیشترین بهره را ببرید. این مسائل برای اتخاذ تدابیر و تصمیمات است. لطفا:

بیشتر بخوانید  قیمت طلا و سکه معکوس شد/ پیش بینی بازار طلا در هفته آینده

– تلاش برای تغییر ظاهر شهر با نصب آرایه های بصری گسترده از محتوا محرم، سیاه شدن کوچه ها ، محله ها ؛ خیابان هایی با مشارکت مردم

مردم محله را تشویق کنید تا از نمادهای محرمانه در پوشاک ، خانه ها و مغازه ها ، ادارات ، ماشین ها و غیره استفاده کنند.

– راه اندازی ایستگاه های صلواتی ، ایستگاه های توزیع محصولات بهداشتی ، مداحی در سطح شهر

– تلاش برای احیا سانان و مراسم عزاداری محلی ، احتمالاً به خاطر سال گذشته ویروس کرونا بسته بود

– مدیران هیئت های قدیمی را تشویق کنید ، که احتمالاً به دلیل سال گذشته است ویروس کرونا آنها برای مراسم بسته بودند

– تشویق و تشویق بنیانگذاران امامزاده های خانگی و مجالس مذهبی زنان ، که سال گذشته به دلیل ویروس کرونا آنها برای مراسم بسته بودند

– استفاده از همه ظرفیت های نمایندگی و رسانه ای هیئت برای حفظ هیئت ها با تمرکز بر رعایت قوانین بهداشتی

– حضور فعال در فضای مجازی و تشویق مردم به برگزاری مراسم پرشور محرم (اولویت بندی اشتغال در بسترهای رسانه ای هیئت های ایرانی)

– استفاده از سایر انواع مراسم عبادی همراه با بازداشت هیأتی از جمله قدم زدن در خیابان ها (با تأکید بر احیای سنت های قدیمی) ، تعزیه خوانی ، قتل خواندن، عاشورا راوی

از خداوند متعال می خواهیم که به همه توفیق دهد تا عظمت حسینی عاشورا را درک کنند.

زیر یاد گرفتم اینجا امن ترین مکان جهان است
ما نسل به نسل پناه گرفته ایم

بیشتر بخوانید  فوری/ عوامل بمب‌گذاری مهرماه شیراز دستگیر شدند

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *