جلسات عمومی شرکت های ثبت شده در تعطیلات 6 روزه برگزار می شود – اخبار بازار سهام | بورس سهام – اخبار اقتصادی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گفته سنا ، روحولا دهان ، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس گفت: ناشران بورس سهام می توانند با مراجعه به پورتال شرکت مدیریت ، در بورس های فناوری و حضور در اوراق بهادار مرکزی به اطلاعات مورد نیاز برای برگزاری جلسات در تعطیلات آینده دسترسی پیدا کنند شرکت سپرده گذاری و تسویه حساب. “

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار افزود: “با توجه به اینکه طبق اساسنامه ، شرکت ها موظف هستند مجمع عمومی عادی سالانه را ظرف چهار ماه پس از پایان سال مالی برگزار کنند ، بنابراین جلسات شرکت های بورسی را در تاریخ 29 ژوئیه برگزار کنید این تا سوم آگوست به قوت خود باقی است.

وی افزود: یکی از نیازهای اصلی ناشران برای برگزاری مجامع ، دسترسی آنها به لیست آخرین سهامدارانشان قبل از تشکیل جلسه است. با توجه به تعطیلات پیش رو و نیاز به برگزاری جلسات برخی ناشران ، این شرکت ها می توانند با مراجعه حضوری به پورتال شرکت مدیریت فناوری سهام ، دسترسی شخصی به این اطلاعات را بدست آورند.

مدیرعامل شرکت مدیریت بورس اوراق بهادار ادامه می دهد: آن دسته از ناشرانی که لیست جدیدترین سهامداران خود را از شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه حساب برای اوراق بهادار دریافت می کنند ، می توانند با تماس با این شرکت اطلاعات لازم را کسب کنند.

دهقان خاطرنشان كرد: شركت مديريت فن آوري بورس به عنوان پيمانكار شركت سپرده گذاري و تسويه اوراق بهادار مركزي ، دسترسي لازم را براي كارشناسان شركت فراهم كرد. به این ترتیب می توان اطلاعات مورد نیاز ناشران را در این مدت از سیستم استخراج و در اختیار داوطلبان قرار داد تا در صورت امکان قانونی ، روند برگزاری جلسات مختل نشود.

بیشتر بخوانید  فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات چه خبره؟ | خبرای خوبی در انتظارته! + تفسیر دقیق

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید