جشن تولد یکسالگی پسر مهراد جم



آنچه دیگران می خوانند:

مهراد جم یک خواننده ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرده و به طور رسمی با یک مدل مشهور ایرانی ازدواج کرده بود به دلیل بدهی به مدیر برنامه خود هادی حسینی به ایران بازگشت. دلیل اصلی طلاق مهراد ظم از همسرش فاش شد. مهراد جم هم اکنون در تهران است.

مهراد جم

بیوگرافی مهراد زم

مهراد جم متولد 23 مرداد 1376 در آبادان خواننده و آهنگساز نوظهوری است که شایسته یک هنرمند بالنده است.

نام واقعی مهراد جم

نام اصلی او «محسن سعیدی کیا» است که پس از شروع فعالیت در ترانه سرایی، نام هنری (مهراد جم) را برای به خاطر سپردن آن انتخاب کرد.

مهراد جم

مراد جم بازیگری را آغاز کرد

او بازیگری را به طور جدی آغاز کرد، در سال ۱۳۹۰ در سن ۱۴ سالگی در سریال «چای شیرین» به کارگردانی پیمان ماند بازی کرد.

در این سریال خوانندگی او بسیار مورد توجه قرار گرفت و خیلی ها دوست داشتند که در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.

ورود موزیک مهراد جم

اولین فعالیت جدی جم در عرصه موسیقی ترانه سرایی بود که از بارزترین آن می توان به ترانه جان جان برای میثم ابراهیمی اشاره کرد که در بهمن ماه 1396 منتشر شد و سپس به صورت نه چندان حرفه ای در زمینه ترانه سرایی فعالیت کرد. در حالی که برای.

بیشتر بخوانید  صعود قیمت طلا و سکه / پیش بینی بازار طلا فردا 9 خرداد

مهراد جم

شروع خوانندگی مهراد جم

مهراد جم در 9 می 2018 اولین قطعه خود را با عنوان شمال در 22 سالگی منتشر کرد و او را به شهرت رساند.

او با آهنگ غمگین نباش در 9 اردیبهشت 1397 با تنظیم و آهنگسازی مسعود جهانی برای چند هفته خواننده شد.

سهامداران مهراد جم

مهراد جم اکنون سه سهامدار دارد، مسعود جهانی به عنوان آهنگساز، هادی حسینی به عنوان سرمایه گذار و میشم ابراهیمی مسئولیت صدور مجوز را بر عهده دارد.

تمام درآمدهای او از کنسرت ها و ترانه فروشی ها با درصد مشخصی نصیب مهراد و سه نفر دیگر می شود.

مهراد جم

مشکل مهراد جم با مسعود جهانی

مهراد جم که پس از شروع اپیدمی کرونا در ایران فرصت تامین اعضای بدن را نداشت و از مرداد ۱۳۹۶ با یکی از سهامداران خون به نام مسعود جهانی دچار مشکل شد.

حمایت هنرمند مهراد جم

یکی از فعالیت های جدی برای معروف شدن جم، کلیپ ها و حضور چهره ها، بازیگران و حتی خواننده های معروف است که حالا نتیجه داده است.

بیانیه مسعود جهانی علیه مهراد جم

مسعود جهانی که به عنوان آهنگساز و سرمایه گذار مهراد جم نقش بزرگ و جدی در شناخت او داشت، در اظهاراتی علیه این خواننده گفت:

نمک بی لیاقت بلد نیستی دو ماه پیش کاملا از زندگیم حذف شدی حالا ثابت کردی که به حق حذف شدی روز خوبی برایت نمی بینم.

شما قوانین کشور ما را شکستید، قلب ما را شکستید، قلب هواداران خود را شکستید، زحمات همه کسانی را که وقت، زندگی، پول و جوانی خود را به شما دادند، تلف کردید…

بیشتر بخوانید  وزیر دفاع ترکیه با همتای آمریکایی خود گفتگو می کند - مهر | اخبار ایران و جهان

ایمان و دنیایت را با هم فروختی، به هیچ وجه نمی خواستی از تصمیمت دست بکشی و همه پل ها را شکستی، نباید می گذاشتی اینطور شود و شد، من مردی ندارم با نام تو در زندگی من

دونجا جهانبخت متولد 1368 و در تهران به دنیا آمد. رابطه او با مهراد جاما، خواننده سطح پایین ایرانی که مهاجرتی غیرمنتظره داشت، داستانی متفاوت از زندگی دوجا جهانبخت را به مخاطب نشان داد.

رابطه کوتاه دونجا با ساسان، یکی از خوانندگان ایرانی که فعالیت خود را در خارج از ایران ادامه می دهد، باعث شهرت بیشتر او شد. فیلم خفه شدن او برای از دست دادن این عشق غیر واقعی واکنش های زیادی را در بین مخاطبان اینستاگرام به همراه داشت. رابطه دنیا با امیرتتلو داستانی فرعی و متفاوت داشت. خودش این حواشی را می خواهد و از ظاهرشان فرار نمی کند.

اما رابطه او با مهراد جاما کمی متفاوت بود. ویدئوها و پخش زنده ای که از رابطه خود منتشر کردند باعث واکنش سایر افراد در اینستاگرام شد و یکی از آن افراد به نام ندا عیسی صراحتا از غیر واقعی بودن این رابطه صحبت کرد. او همچنین پایان این رابطه را پیش بینی کرد.

با این حال، خبر بارداری دنیا جهانبخت و انتشار فیلمی از آشپزی او تردیدهایی را ایجاد کرد، اما کسانی که این ماجرا را می دانند تحت تاثیر قرار نگرفتند و بازگشت مهراد جام به ایران و رفتن دنیا جهانبخت این موضوع را تایید کرد.

دنیا جهانبخت پس از بازگشت مهراد جام به ایران، مقدمات او را برای فیلمنامه ای که برای شهرت بیشتر نوشته بود ناتمام دید، اما به نظر می رسد بارداری او و پسرش که او را آرتا نامگذاری کرده، نقشه جدیدی در سر او ایجاد کرده است، زیرا با ارتباطات بیشتر با مخاطبانش با اعتماد به نفس. در این ارتباطات و ویدئوهایی که از خودش منتشر می کند، خبری از هیجانات جاری و اقدامات ناشایست نیست.

بیشتر بخوانید  با این روش شغل پر درآمد را شروع کنید

درآمد و تجارت اصلی دنیا سایت های شرط بندی هستند. کار معمول او با افرادی که وارد زندگی اش می شدند این بود که نام و قسمتی از صورتش را روی شانه این افراد خالکوبی کند. او این روش را در برخورد با افرادی که با آنها در تماس است، تبدیل کرده است.


دیدگاهتان را بنویسید