جشن تولد پناه پاشکری در استخر برگزار شد!


سپیده بزمی پور متولد ۱۲ آذر ۱۳۹۶ در تهران، مدل اینستاگرام است.


تولد پناه

سپیده بزمی پور با انتشار تصاویری از پناه و نبات نوشت:

امسال میخواست با دوستاش تو استخر جشن تولد بگیره که بازی کنه… همون موقع گفتم… طبق معمول زنگ زدم به میترا و مهسا و گفتم میشه چند تا بادکنک خیلی جمع و جور براش بیارید فقط بذارید آنها لطفا کنار میز بگذار کیک را با دوستش باد بزند 🙄 گفت هههه سپیده جون تو خیالت راحت 😅 بعد گفت پس این کیک رو تنهایی نخر ما با کادوی تولدش بادکنک و کیک میاریم. گفتم دستت درد نکنه و بس…تا تولدش با این تم اومدن😶🤣 و بیرونش کردم گفتم بیا بیرون حاضره بیاد مثل اینکه گفتم جمع و جور باشه 😐 😂 ولی خیلی خوشگل بود و خیلی سورپرایز شده بود.یه کیف درست کرد که خدا میدونه هههههههه
.
من قبلا لباس پری دریاییشونو براشون خریدم😅😄
.
برای تک تک بچه های این مملکت آرزو می کنم زیر سایه عزیزانشان در آرامش و سلامتی زندگی کنند… خدا به همه منتظران عاقبت بخیر کند… آرزو می کنم که هر کدام از شما خوشبخت ترین های دنیا باشید. آرزوها به یادگار بماند…

شاهرخ اصطهری متولد 23 مهر 1359 در تهران (اما در شناسنامه او نوشته شده است متولد 7 شهریور 1360) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

شاهرخ اصطهری پس از پایان تحصیلات دانشگاهی با حضور در تئاتر اسب به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۱۳۹۷-۱۳۹۷ پا به عرصه هنر گذاشت و سپس دوره بازیگری را نزد مهتاب نصیرپور، پیام دکردی و هدایت هاشمی گذراند.

بیشتر بخوانید  لیست حق ویزیت پزشکان در سال 99 به تفکیک نوع تخصص


تولد پناه

او با تله فیلم تلخون ساخته علیرضا امینی به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و قدم به قدم از «پریدخت» به «مثل هیچکس» و سپس «ماه عسل» و نقطه عطف تمام فعالیت هایش که سریال «دل» است. نوازان» و پس از آن «فصیله» جای خود را در میان مخاطبان خود باز کرده است.


جشن تولد پناه پاشکری در استخر برگزار شد!


دیدگاهتان را بنویسید