جشن تولد زهره فکور صبور بر سر مزارش با حضور مردم



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: زهره فکور صبر این بازیگر سینما و تلویزیون ساعت 20 در منزل شخصی خود دار فانی را وداع گفت. علت دقیق مرگ هنوز مشخص نیست زهره فکور صبر مشخص نیست اما به گفته منابع آگاه، این بازیگر ساعت ۲۰ به دلیل خودکشی با یک قرص به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان نتوانستند او را نجات دهند. بسیار زیبا وی متولد 11 فروردین 1357 در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. زهره فکور صبر او با فیلم «بوی گل سرخ» به کارگردانی ناصر محمدی وارد عرصه سینما شد.

زهره فکور صبر

زهره فکور صبر

آخرین جزئیات درگذشت زهره فکور صبور

یک روزنامه ایران نوشت: یک هفته پس از درگذشت زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون، انتشار برخی شایعات در فضای مجازی باعث ناراحتی خانواده این بازیگر، سوختن در این فضا و گمانه زنی هایی در مورد علت مرگ وی شد. .

بر همین اساس، محمدرضا صاحب جمعه، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران که رسیدگی به این پرونده را بر عهده دارد، گفت: وی فوت کرد. این گونه رفتارها از جمله رفتارهای خلاف هنجار است و با انتشار دهندگان شایعات توسط مراجع قضایی برخورد می شود و هرگونه اظهارنظر در مورد محتوای پرونده پس از تکمیل تحقیقات توسط سخنگوی قوه قضاییه اعلام می شود.

بازپرس اداره ششم دادسرای امور جنایی کشور در خصوص علت مرگ این بازیگر و اعلام اینکه وی ۱۰۰ عدد قرص مصرف کرده است، افزود: با پیدا شدن جسد تحقیقات قضایی و پلیسی از خانواده و همسر زن جوان آغاز شد. . آزمایشات اولیه مرگ و سم شناسی به پزشکی قانونی منتقل شد. تعداد تبلت های صفحات مجازی 100 عدد ذکر شده است که این سوال را نیز از ما می پرسد که این شایعه بر اساس کدام نقل قول منتشر شده است؟ طبق ماده 91 قانون آیین دادرسی کیفری، مراحل مقدماتی محرمانه است و باید به قانون احترام گذاشته شود و حیثیت و حیثیت افراد تضییع نشود. همچنین نباید برای کاهش حساب های شخصی در فضای مجازی تلاش کرد زیرا رعایت قانون و رعایت آن در اولویت است.

بیشتر بخوانید  تسلیت رئیس سازمان سینمایی برای درگذشت حسین احمدی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

برخی اخبار حاکی از آن است که این بازیگر دچار افسردگی بوده و تحت معالجه پزشک است و تایید یا رد شدن این موضوع تا پایان تحقیقات مشخص می شود. جسد زهره فکور صبور شامگاه دهم اسفندماه در آپارتمانش واقع در خیابان دولت توسط همسرش کشف شد. بررسی ها نشان داد چند ساعت از مرگ او می گذرد و کشف بسته های خالی قرص در کنار بدنش فرضیه مسمومیت با قرص را تقویت کرد.

زهره فکور صبر

سریالی که زهره فکور صبور از بازی خارج شد با مرگ او نیمه تمام ماند

زهره فکور صبور بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که شب گذشته سه شنبه ۱۰ اسفند در سن ۴۳ سالگی دار فانی را وداع گفت این روزها مشغول ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «بی همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مهران مهام است.

او با انتشار عکسی از خود در فروشگاه گریم این سریال در صفحه اینستاگرامش نوشت: چقدر خوبه با دوستی که یکی از شادترین هاست، سریال بیگانه ها خداروشکر. .


دیدگاهتان را بنویسید