جشنواره فیلم روشه باید در خدمت سیستم آموزشی باشد



به گزارش روز یکشنبه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، محمد ابراهیم محمدی با تأکید بر اینکه این جشنواره باید در خدمت نظام تعلیم و تربیت باشد ، افزود: “ما در تلاش هستیم تا توصیه های لازم را به هنرمندان این جشنواره برای آموزش موثرتر ارائه دهیم. تولیدات. چرخه “در این راستا ، ما برای هدایت آثار تولیدی بر اساس نیاز و پشتیبانی از برنامه درسی و کتابهای درسی ، به کارایی و اثربخشی نیاز داریم.

دعوتنامه جشنواره

وی در مورد اعلامیه دعوت عمومی به جشنواره گفت: دعوت نامه جشنواره تهیه شده و بلافاصله پس از کسب مجوز اطلاعات از وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی منتشر می شود. البته تیزر تبلیغاتی و موضوعات مرتبط با این جشنواره به زودی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دبیر پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد یادآور شد: در این دوره از جشنواره از فرصت های هنری و رسانه های خارجی بیشتر استفاده می شود. با تشکیل شورای سیاستگذاری جشنواره و تعامل خارجی ، قطعاً اعضای شورا از مراقبت و هم افزایی خوبی برخوردار خواهند بود. علاوه بر این ، کمیته ها ، شوراهای داوری ، خدمات پشتیبانی و آموزش بین المللی و غیره انجام کارهای سازمانی

محمدی همچنین به مخاطبان جشنواره گفت: در این جشنواره سه طیف وجود دارد. این هنرمند فرهنگی و دانشجویی مخاطبان باز ، شامل هنرمندان فعال و آزاد ، و مخاطبان بین المللی خواهد داشت ، ما فرض می کنیم که آثار بین المللی و آثار معلمان و دانشجویان حجم کمی و کیفی قابل توجه و مناسبی دارند.

بیشتر بخوانید  هوای سرد ادامه داراست | یخبندان شدیدتر می‌شود

واگذاری آثار برگزیده

دبیر پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم آموزشی رشد برای آثار منتخب جشنواره ادامه داد: آثار منتخب پس از ارزیابی و بررسی های فنی ، فرهنگی و محتوایی با نظر کمیته انتخاب و نظر صاحبان آن در قالب QR CODE به عنوان از مکمل و غنی سازی مفاهیم و اشیا استفاده خواهد شد. این نوع استفاده از دستاوردها و نتایج این جشنواره در مفاهیم و مضامین زیر از مزایای این جشنواره است.

وی افزود: “این رویداد می تواند تصادفی خوش برای صاحبان آثار باشد. به این معنا که این آثار برای دانش آموزان و خانواده ها قابل دسترسی است و می تواند فضای کلاس را همراه با درس و روند آموزش و یادگیری علاوه بر آن دلپذیر و لذت بخش کند.

محمدی گفت: ضمن ایجاد کلاس های آموزشی معلمان و دانش آموزان ، از سازندگان فیلم های آموزشی حمایت می کنیم. فرصتی برای به روز رسانی و انتقال نیازها و ارتباطات بیشتر برای کارایی و افزایش تأثیر تولید وجود دارد. در این جلسات آموزشی ، از قدرت ، تخصص و دانش شخصیت های برجسته داخلی و بین المللی در تربیت هنرمندان معلم استفاده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید