جشنواره فیلم آی فیلم از گوربان تا گدیر / نمایش 10 فیلم کمدی و اجتماعی



به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آی فیلم ، جشنواره فیلم آی فیلم “عید تا عید” بین 20 ژوئیه تا 28 آگوست برگزار می شود و دو جشن بزرگ گوربان در غدیر که طی آن ارائه فیلم هر شب انجام می شود در یک برنامه طنز و اجتماعی برنامه ریزی شده است که بین این دو مناسبت بزرگ اسلامی نشان داده شود.

طنز آینه بغل با بازی محمدرضا گلزار ، جواد اتساتی ، یکتا ناصر ، نازنین بیاتی و مالکا باگری ، داستان در مورد پسری به نام مرتضی است که در یک گاراژ کار می کند و به مناسبت سالگرد نامزدی خود یک ماشین گران قیمت را از یک گاراژ قرض می کند و این اولین دردسر این زوج است.

این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی، قرار است سه شنبه شب ، 20 ژوئیه ، ساعت 23:30 پخش شود.

یک زنبور تنها کارگردانی شده توسط برزو نیکونژاد و نوشتن محسن کیایی، آیا دومین فیلم از این جشنواره است که چهارشنبه 20 ژوئیه ساعت 23:30 به نمایش درمی آید.

پژمان جمشیدی ، محسن کیایی ، هومن برقونورد ، بهاره کیانافشار و رعنا آزادی ور آنها در این فیلم بازی کردند.

رسوایی ۲ مسعود ده نمکی پنجشنبه شب ، مصادف با 22 جولای نیز پخش خواهد شد. اکبر عبدی در کنار سحر قریشی ، محمدرضا شریفی نیا ، امیر نوری ، مهران رجبی و … او در این کار نقش آفرینی کرد.

کمدی خوب ، بد ، بچه گربه کارگردانی شده توسط پیمان گاسمهانی و با با بازی پژمان جمشیدی ، سام درخشانی ، حمید فرخ نژاد ، ویشکا آسایش و … جمعه ، اولین روز ماه آگوست ، ساعت 23:30 بعد از ظهر ، او به آنتن iFilm می رود.
این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در نظر مخاطبان بهترین فیلم شد.

بیشتر بخوانید  افشای مشخصات گوشی اقتصادی Redmi 10

سوغات فرانسه کارگردانی شده توسط کامران کاداکچیان و با بازی رامبد جوان ، شیلا حداداد و مجید صالحی، پنجمین فیلم از جشنواره فیلم عید تا عید است که در روز شنبه دوم آگوست به نمایش در می آید.

آپارتمان شماره 13 همچنین کارگردانی و تولید شده است یدولا صمدی، نوشتن حسن کولیزاده و علیرضا حمسه محصول سال 1990 که از سومین یکشنبه ماه آگوست از فیلم ایرانی آی فیلم پخش می شود.

در این فیلم می بینید: ماشاalالله ایرانمنش برای فروش میراث پدرش ، آپارتمان شماره 13 ، کرمان را به مقصد پایتخت ترک می کند و کارگاه عطف کارفرمای خود را در زادگاهش خریداری می کند و با دختر محبوبش ازدواج می کند. اما این آپارتمان به دلیل حضور ساکنان مجتمع که افراد بدی هستند برای فروش نیست.

علیرضا خمسه ، یاد جمشید اسماعیلانی ، کتایون ریاحی ، یاد سیروس جورجیا ، یاد ابراهیم آبادی ، یاد صدیقه کیانفر و … آنها در این فیلم بازی کردند.

همچنین یک فیلم از دهه هفتاد پاک‌بخته به کارگردانی غلامحسین لطفی ، این هفتمین فیلم از این جشنواره است که روز دوشنبه ، پنجم مرداد ماه به نمایش در می آید.

در این فیلم کمدی اکشن مملو از چهره هایی مانند اکبر عبدی ، علیرضا حمسه و مرحوم حمیده کایرآبادی آنها الگویی ایجاد کرده اند.

فیلم کمدی اجتماعی خجالت نکش محصول 2017 سه شنبه شب ، 5 آگوست ، ساعت 23:30 پخش می شود.

این فیلم داستان یک زوج متاهل است که یک پسر و یک عروس دارند و دارای فرزندان میانسال هستند.

بیشتر بخوانید  فقط نابغه ها می توانند تاج را در اتاق پیدا کنند + پاسخ

خجالت نکش را رضا مگسودی کارگردانی و احمد مهرانفر ، شبنم مقدمي ، سام دراهشاني ، ليندا كياني ، الناز حبيبي و ساحل لرستاني آنها بازیگران هستند.
دختر شیرین فروشنده محصول سال 2001 ، به نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماس ، از روز چهارشنبه ، 27 اوت به خانه های فیلم i در سراسر کشور می رود.

در این فیلم یک دختر و پسر از دو خانواده می خواهند ازدواج کنند اما به دلیل درگیر شدن خانواده هایشان 20 سال است که قادر به انجام این کار نیستند.

حمید جبلی ، ایرج طهماس ، فاطمه معتمد آریا ، ثریا گاسمی ، سعید پیردوست و … آنها بازیگران این فیلم هستند.

خواستگار عزیز آخرین فیلم از این جشنواره پنجشنبه 27 اوت ساعت 22:00 پخش می شود.

این فیلم محصول سال 2006 به کارگردانی است بسیار خوب E و نگین صادق گویا ، فرهاد آئیش ، گوهر کیراندیش ، یوسف تیموری و … آنها در آن سهیم بودند.

براساس این گزارش ، پخش مجدد این فیلم ها ساعت 07:30 و 19:30 روز بعد پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید