جشنواره فرهنگی هنری مهر ایران مروج فرهنگ مقدس قرض‌الحسنه است



شمسی نژاد این بانک را در راستای مسئولیت اجتماعی، احترام و تجلیل از میراث فرهنگی و ادبی و دستاوردهای پژوهشگران و مبتکران، هم افزایی ظرفیت های رسانه ای و هنری، زمینه رقابت در جهت ارتقای کیفی و محتوایی رسانه ها اعلام کرد. و آثار هنری در ترویج فرهنگ کرز الحسنه و همچنین خلق ایده های نو در جهت خدمت به مردم اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری کرز الحسنه «مهر ایران» را در سه بخش رسانه ای، فرهنگی برگزار می کند. و هنری، پژوهشی و نوآوری و اصحاب رسانه، فرهنگی، هنرمندان و پژوهشگران می توانند آثار خود را ارائه و آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

از اهداف برگزاری این جشنواره می توان به ترویج فرهنگ کرزالحسنه با استفاده از ظرفیت های رسانه ها و اهالی فرهنگ و هنر، حمایت های مادی و معنوی از هنرمندان و اهالی رسانه مروج فرهنگ کرز الحسنه و ایجاد آفرینش اشاره کرد. بستری برای ایجاد شبکه ای از فعالان هنری و رسانه ای در ترویج فرهنگ کرز الحسنه.

در برخی از موضوعات و موضوعات جشنواره مواردی چون کرز الحسنه در آیینه قرآن و عترت، کرز الحسنه، ازدواج و زایمان آسان، کرز الحسنه، تولید و اشتغال پایدار، کرز الحسنه. -حسنا، توسعه علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان و سایر عناوین.

بر اساس فراخوان جشنواره ملی فرهنگی هنری کرز الحسنه مهر ایران، فرصت ارسال آثار تا 16 آذرماه سال جاری است و اختتامیه آن نیز 23 اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود. به عنوان روز ترویج فرهنگ کرز الحسنه با حضور چهره های فرهنگی و هنری.

بیشتر بخوانید  قتل بر قفس قناری

شایان ذکر است بانک کارزالحسنه مهر ایران بزرگترین و اولین بانک تخصصی کارزالحسنه ایران است. علاقه مندان می توانند متن فراخوان این جشنواره را در سایت بانک کرز الحسنه مهر ایرانیان به نشانی https://kmb.ir/Festival مشاهده کنند.

روابط عمومی بانک ایران کارزولحسنه مهر

دیدگاهتان را بنویسید