جشنواره بازی های فکری در کرمانشاه برگزار می شود



ایسنا / کرمانشاه رئیس کمیته بازیهای فکری شورای ورزشهای همگانی کرمانشاه از اولین جشنواره بازیهای فکری در کرمانشاه خبر داد.

مهدی گادری در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای اجرای برنامه ای عمومی در کرمانشاه ، اظهار داشت: این برنامه جشنواره بازی های فکری در روز جمعه (25 تیر) از ساعت 18 تا 22 در پارک نوبهار کرمانشاه برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره بازی های رومیزی مانند پازل و مکعب روبیک ، حساب ها و محاسبات ذهنی و … خواهیم داشت.

کرمانشاه ، رئیس کمیته بازی های فکری افزود: با توجه به اینکه این برنامه برای غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها ، به ویژه نوجوانان و جوانان در تاج طراحی شده است ، بنابراین آن را در فضای باز و پارک های شلوغ شهر برگزار خواهیم کرد. . “

وی خاطرنشان کرد: همچنین قصد داریم با اجرای این جشنواره که هر هفته در یک پارک شلوغ شهر برگزار می شود ، این س leaveال را که این بازی فقط برای کودکان نیست ، بگذاریم.

گادر در ادامه مزایای بازی های فکری را یادآور شد: تقویت حافظه ، افزایش قدرت یادگیری ، افزایش هوش و تمرکز ، هماهنگی چشم و دست ، افزایش اعتماد به نفس ، هماهنگی بین دو نیمکره مغز و دیگران. از جمله مزایای بازی بازی های فکری است.

وی تأکید کرد: امروز بازی روبیک یکی از پرفروش ترین بازی های فکری در جهان است و مردم دنیا از آن استقبال می کنند ، بنابراین ما این بازی را در این برنامه گنجانیدیم تا بتواند بین مردم به اشتراک گذاشته شود. “

بیشتر بخوانید  گلوریا عباسی در نقش یک دختر بد

برگزاری همایش پیاده روی در پارک شرقی کرمانشاه

همایش پیاده روی خانوادگی یکی دیگر از برنامه های ورزش همگانی در کرمانشاه در روز جمعه است.

در همین رابطه پروین شیخ پور رئیس کمیته پیاده روی شورای عمومی کرمانشاه به ایسنا گفت: همایش پیاده روی و دویدن خانواده در ساعت 7.5 صبح روز جمعه در پارک شرقی کرمانشاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش به مناسبت هفته ازدواج ، عفاف و حجاب برگزار می شود گفت: این برنامه علاوه بر کرمانشاه در همه شهرهای استان برگزار می شود.

رئیس کمیته عابران پیاده استان افزود: کمیته عابران پیاده را در تمام شهرهای استان فعال کرده و در تلاش هستیم تا پایان سال 14 همایش پیاده در استان هر هفته برگزار کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید