جسد آخرین مفقود شده در سیل در فیروسکوه کشف شد



به گزارش سلام نوا به نقل از خبرآنلاین، مرتضی مرادی پور درباره پیدا شدن آخرین مفقود سیل مازندران گفت: صبح امروز نجاتگران فیروزکوه مازندران آخرین مفقود سیل را پیدا کردند. سازمان امداد هلال احمر. این آخرین مفقودی در سیل این منطقه بود که گزارشش تشکیل شد و جستجو برای یافتن وی ادامه داشت.

وی با بیان اینکه گزارش هایی مبنی بر مفقود شدن در چند نقطه از جمله روستای مزداران شهرستان فیروزکوه داریم، گفت: این جوان مفقودی است که به همراه مادربزرگش فوت کرده اما جسدش پیدا نشده است. با رصد تیم های جستجو، سگ ها و … محورها و جاده ها بررسی شد و امروز جسد این فرد که آخرین مفقود شده در سیل مازندران است کشف شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه با کشف جسد این فرد در مازندران گزارش دیگری مبنی بر مفقود شدن گزارش نشده است، گفت: در این راستا عملیات جست و جو در این منطقه به پایان رسیده است اما حضور امدادگران در این منطقه ادامه خواهد داشت.

مرادی پور با بیان اینکه دو مورد مفقودی نیز بر اثر سیل در منطقه پردیس تهران گزارش شد، گفت: عملیات جست و جو در مناطق استان های تهران، لرستان و خوزستان ادامه دارد. در حال حاضر پنج نفر دیگر مفقود شده اند و عملیات برای یافتن این افراد ادامه دارد.

وی افزود: نیروهای ما در حال حاضر با تیم های بومی همکاری دارند. حذف آوار دشوار است و باید برای یافتن اقلام گم شده در حین حذف انجام شود.

بیشتر بخوانید  تصاویر وحشتناک تصادف پراید و پژو در زنجان / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید