مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزییات لغو محدودیت‌های کرونایی از زبان وزیر کشور –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر کشور از لغو محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت: با اجرای قرنطینه هوشمند، محدودیت‌های کرونایی لغو و این محدودیت‌ها فقط شامل بیماران می‌شود.

احمد وحیدی در بدو ورود به سمنان با بیان اینکه قرنطینه هوشمند مورد تصویب ستاد ملی کرونا قرار گرفت، ‌افزود: براساس این طرح، محدودیت‌ها برای عموم برداشته می‌شود و «قرنطینه هوشمند» فقط شامل افراد مبتلا به کرونا خواهد بود و هدف آن موقعیت‌یابی افراد دچار بیماری و ایجاد محدودیت برای این افراد است .

او افزود: بر این اساس، سایر محدودیت‌های عمومی در جامعه برطرف می‌شود و درواقع به جای اینکه محدودیت عام داشته باشیم، محدودیت فقط شامل حال افرادی است که بیمار باشند و نتیجه آن کار و کسب ها به روال عادی خود باز می‌گردد و مشکلات اقتصادی ناشی از محدودیت‌های کرونایی برطرف می‌شود.

روند مطلوب بازگشت زائران اربعین

وزیر کشور همچنین با ارزیابی مطلوب روند بازگشت زائران اربعین حسینی از مرزهای زمینی و هوایی گفت : در مرزهای شلمچه ، مهران و چزابه ، خودروها و مسیرهای ریلی آماده هستند تا زائران را به مقاصدشان منتقل کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

وحیدی همچنین با بیان اینکه روال انتخاب استانداران به صورت تدریجی در حال انجام است پیش‌بینی کرد: روند شناسایی، انتخاب و تصویب استانداران در هیات دولت تا یک ماه آینده به اتمام برسد.

احمد وحیدی وزیر کشور جهت شرکت در آئین تکریم آشناگر استاندار سابق و معارفه سید محمدرضا هاشمی استاندار جدید سمنان از طریق فرودگاه سمنان وارد شهر سمنان شد.

بیشتر بخوانید  ویدیو هولناک از لحظه تیراندازی مرد زن نما به دکتر عفونی حین معاینه بیمار در ایذه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *