مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات گروگان گیری در تهران/ خانواده ای در تهران گروگان گرفته شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آزادی گروگان ها با سرعت عمل پلیس در منطقه آیودانیا خبر داد.

سردار سرتیپ حسین رحیمی درباره گروگانگیری روز سه شنبه در آیودانیا تهران گفت: حوالی ساعت 17 (سه شنبه) همکاران کلانتری 164 قائم به رفتار غیرعادی خودرو مشکوک شدند و دستور ایست دادند که متاسفانه راننده پولی را پرداخت نکرد. او سعی کرد فرار کند و همچنین به سمت پلیس تیراندازی کرد.

3 نفر از اعضای خانواده در آیودانیا تهران گروگان گرفته شدند

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تیراندازی متقابل پلیس به خودروی متهم افزود: در ادامه این تعقیب و گریز خودروی متهم وارد محدوده آجودانیه شده و پس از ورود به خیابان بن بست وارد درب آپارتمان شده که در آن باز مانده بود. متهمان ابتدا با یکی از همسایه ها که در راهرو بود درگیر شدند سپس به طبقه پنجم ساختمان رفتند و به خانه یکی از مستاجران این طبقه نفوذ کردند.

سردار رحیمی با بیان اینکه به محض اطلاع از ماجرای گروگانگیری، بلافاصله با استفاده از تیم‌های NOPO، پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری، هماهنگی‌های لازم انجام شد و آن را به دست گرفتم.

وی با اشاره به گفتگو و مذاکره با گروگان ها افزود: با کمک گروه نجات گروگان ها در نهایت عملیات ویژه گروه نوپو را انجام دادیم و در دقایقی گروگان ها را دستگیر و خلع سلاح کردیم و گروگان ها را نجات دادیم. .

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه گروگان ها در سلامت کامل به سر می برند و هیچ اقدامی برای آنها صورت نگرفته است، گفت: گروگان گیران در دست پلیس تحت بازجویی قرار دارند.

بیشتر بخوانید  قوانین "نگهداری از سگ" در چندین کشور اروپایی

سردار رحیمی با اشاره به حضور معاون دادستان تهران که ریاست دادستانی ناحیه یک را بر عهده دارد، افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی افرادی که بخواهند امنیت شهر و شهروندان را به چالش بکشند، این کار را انجام می دهند. رسیدگی شود. به طور جدی.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *