جزئیات کشته شدن قاضی غلامرضا منصوری !



به گزارش دلگرم به نقل از خبرگزاری فارس ، هادی شیرزاد رئیس پلیس بین المللی ناجا با اعلام این خبر، اظهارداشت: پیامی از اینترپل بخارست (کشور رومانی) دریافت کردیم مبنی بر اینکه برای فرد تحت تعقیب اعلان قرمز آقای (غلامرضا منصوری) یک حادثه غیرمترقبه رخ داده و وی خود را از پنجره هتل محل اقامتش در بخارست به پائین پرت کرده است.


وی تصریح کرد: پلیس بخارست با تاکید بر خودکشی آقای منصوری، فوت وی را تائید کرده است.


رئیس پلیس بین الملل ناجا خاطرنشان کرد: تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس بین الملل جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد و اخبار تکمیلی آن متعاقبا اطلاع رسانی می شود.


خودکشی یا قتل قاضی منصوری


گزارش پلیس به نام این فرد اشاره‌ای نکرده است، اما درباره هویت او گفته شده ۵۲ ساله و تحت مراقبت قضایی بوده است.


با این حال منابع مطلع به بخش رومانی رادیو اروپای آزاد گفته‌اند که این فرد، غلامرضا منصوری است و پیشتر در بخارست بازداشت شده بود.


پیشتر غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در ایران، خبر داده بود که که منصوری در رومانی بازداشت شده است.


پس از آن قاضی دادگاهی در شهر بخارست تصمیم گرفت که او تا تاریخ ۲۰ تیر ماه تحت شرایط خاصی آزاد باشد.


یک نشریه آلمانی دو سال پیش خبر داده بود که قاضی منصوری در سال ۲۰۱۷ میلادی یک ویزای دو ساله شینگن برای سفر به آلمان دریافت کرده است. منصوری در ویدیویی گفته بود که سال ۹۸ از ایران خارج شده است.


منصوری قاضی اجراییات لواسان بود و به دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه برای کمک به ساخت‌وساز «غیرقانونی» مجموعه ویلاهای «باستی‌هلیز» و «کلاک» متهم شده بود.

بیشتر بخوانید  متن و دانلود آهنگ دلبر منی از مرتضی اشرفی


در جریان دادگاه طبری،‌ نماینده دادستان درباره متواری شدن منصوری گفت که دستگاه قضایی «گمان می‌کرد» چون گوشی تلفن همراه منصوری در ایران روشن گذاشته شده بود، او در ایران به سر می‌برد.


دیدگاهتان را بنویسید