جزئیات کامل شهادت پلیس شیراز در درگیری با یک دستبند / عکس


به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سردار سرتیپ رهامبخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح جزئیات شهادت ورثه پاسگاه بیضرد شیراز، با بیان اینکه ماموران پلیس وظیفه حفظ آرامش و آسایش را بر عهده دارند، گفت: حتی جان آنها قربانی می شود، قاچاقچیان او را گرفتند.

فرمانده انتظامی استان فارس جزئیات درگیری و شهادت افسر ناجا را تشریح کرد و اعلام کرد: رئیس شیراز به کوار می رود.

وی گفت: با توجه به شواهد به دست آمده خودروی پراید پیگیر تردد خودروی پلیس بود تا جایی که با رسیدن خودروی پلیس به رستوران قاتل از خودروی پراید پیاده شد که متوقف شد و به سمت خودروی پلیس آمد. و بلافاصله ابتدا با شلاق به سرباز ضربه زد و او را مجروح کرد . از طرفی مامور ما رشید که این صحنه را می بیند برای دفاع از جان سربازان با اسلحه و بدون شلیک – برای حفظ جان مردم و قوانین موجود – از ماشین پیاده شد و به جنایتکار هشدار داد و نزد او رفت. در نهایت در این درگیری ضارب با چماق به معاون پاسگاه برخورد کرد و با سقوط به گلوی وی وارد شد و سوار خودرو شد و متواری شد.

جزئیات کامل شهادت پلیس شیراز در درگیری با یک دستبند / عکس

سردار حبیبی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر عدم حضور مردم در محل، گفت: مردم در رستوران هستند و بعد از درگیری به محل می آیند و سر و صدا می شنوند، اما زمان انجام کار فرا رسیده است. ضارب مورد اصابت قرار گرفت و سوار خودرو شد و متواری شد.

وی در پاسخ به سوال فرس دیگری مبنی بر اینکه آیا ماموران پلیس به دلیل تماس تلفنی در صحنه حضور داشتند یا در حال انجام ماموریت بودند، گفت: تماس تلفنی وجود نداشت. تردد ماموران پلیس در آن مسیر طبق روال و روال معمول روزانه با هدف نظارت و اشرافیت در منطقه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید  کشف 100 کیلوگرم زعفران غیرمجاز در زیرکوه خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه شواهد نشان می دهد این جنایتکار به قصد ضرب و شتم پلیس اقدام کرده است، به نقض احساسات عمومی فارس اشاره کرد و گفت: از روز گذشته شاهد تماس های متعددی بوده ایم. . از اقشار مختلف مردم می‌گوید: «ما در کنار پلیس و هواداران آن هستیم که می‌خواهند مجرم را دستگیر و مجازات کنند و با متخلفان امنیت برخورد قاطع کنند.

جزئیات کامل شهادت پلیس شیراز در درگیری با یک دستبند / عکس

وی با بیان اینکه ناجا مفتخر است که عوامل این سازمان جان خود را برای حفظ آسایش مردم فدا می کنند، به دیدار با خانواده معظم شهدا اشاره کرد و گفت: پدر شهید رنجبر نیز از بازنشستگان ناجا بود که جان باخت. دیداری هم با خانواده محترم شهید داشتیم که شامل یک مادر، همسر و دو فرزند بود.

گفتنی است، خبری مبنی بر درگیری پلیس در منطقه بیزارد که شب گذشته پس از اذان مغرب و عش رخ داد و منجر به شهادت سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر رنجبر شد، با شلاق شلاق به گلو اصابت کرد. . فارس خواستار رسیدگی مسئولان به این موضوع و دستگیری و مجازات مجرم فراری شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید