جزئیات پرونده خودسوزی در دفتر سکوت در شهر باما



وی تصریح کرد: آذرماه سال گذشته یک نفر به عنوان دادسرا با این اداره تماس گرفت و اظهار داشت که برای ساخت شماره (ابزاری در ساختمان) با فردی تماس گرفته اما دستگاه خراب شده و فرد آن را تعمیر نکرده است.

دادستان اظهار داشت: دادستانی که به دفتر مراجعه کرده بود، شکایتی نوشت و سپس فرد دیگری برای توضیحات بیشتر به دفتر دعوت شد. زمانی که به عنوان رئیس اداره با دادستان و متخلف صحبت کردم، مقرر شد سازنده دستگاه طبق ضمانت نامه ای که دارد دستگاه را تعمیر و به شاکی تحویل دهد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت افزود: پس از چند ماه تاخیر در هفته گذشته، شاکی دوباره با این اداره تماس گرفت و اظهار داشت که طرف مقابل هیچ اقدامی برای تعمیر دستگاه انجام نداده و به تلفن پاسخ نداده است. بازرسان خط».

این مداح ادامه داد: پس از دعواهای فراوان، در نهایت عامل جنایت را به زندان حکومتی آوردیم که صبح روز شنبه برای صنعت، معدن و تجارت به اداره بم مراجعه کرد. وقتی قلدر به اداره رفت، اعلام شد که باید به ندامتگاه برود.

رئیس اداره صمت بم تاکید کرد: فرد متخلف با تهدید به خودسوزی از مطب خارج شد اما پس از ساعتی مجددا در حالی که تینر در دست داشت به مطب آمد و تینر را روی خود و من ریخت.

وی بیان کرد: فرد مورد نظر را گرفتم تا فندک را از دستش بگیرم اما چون قدرت بیشتری داشت ناگهان به فندک برخورد کرد و آتش روی من و یکی از همکارانم افتاد و بخشی از دفتر آتش گرفت. .
این هوادار توضیح داد: همکارانم موفق شدند با کپسول آتش نشانی ساختمان اداری و آتش سوزی روی بدنم را خاموش کنند اما عامل جنایت با شعله های آتش متواری شد.

بیشتر بخوانید  طرح ترافیک تعرفه جدید 1401 / جدول

به گفته وی، آتش سوزی صورت وی توسط افراد بیرون مطب با پتو خاموش شد و پلیس و آمبولانس این فرد را به بیمارستان منتقل کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بم افزود: این فرد یک دادستان خصوصی داشت که چند ماه پیش با این اداره تماس گرفت و حتی ما تجهیزاتش را بازرسی نکردیم و فقط او را به ندامتگاه آورده و تحویل دادند. یک درخواست.” مورد”.

وی گفت: آتش سوزی دست راست و گوش و موهای سر وی را سوخت و یکی از کارگران این اداره نیز دچار سوختگی 20 درصدی شد و یکی دیگر از همکارانش نیز آبله تمام دستش را گرفت.

همزمان با اقدام به خودسوزی این فرد در اتاق رئیس اداره صمت، این افسر و 2 مامور دیگر نیز دچار سوختگی سطحی تا 20 درصد شدند و عاملی که اقدام به خودسوزی و خودسوزی کرده بود نیز. رنج. 45 درصد سوختگی طبق منابع پزشکی زنده و زنده در بیمارستان و درمان.

دیدگاهتان را بنویسید