جزئیات پرواز تهران – تاشکند به مشهد



ایسنا / خراسان رضوی مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز تهران-تاشکند پس از اتمام مراحل صدور مجوز ورود به ازبکستان ، ساعت 16:00 از مشهد به مقصد تاشکند حرکت می کند.

حسن جعفری در گفت وگو با ایسنا ، درباره سردرگمی مسافران پرواز تهران – تاشکند در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار داشت: “

وی ادامه داد: من از روند اجازه ورود هواپیما به تاشکند اطلاعی ندارم و هواپیما در هنگام پرواز از اجازه ورود به مقصد اطلاعی ندارد و این موضوع مربوط به سازمان هواپیمایی کشوری یا شرکت هواپیمایی زاگرس است. “

فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد ، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی مشهد گفت: این هواپیما حدود ساعت 8:00 در فرودگاه مشهد به زمین نشست و از آن زمان به همراه معاون فرودگاه و مدیر هواپیمایی زاگرس ، مسافران اسکان ، اسکان و پذیرایی شدند. مسافران تا زمان بازگشت به تاشکند در مشهد مشکلی نخواهند داشت.

جعفری در مورد عدم اجازه مسافران برای خروج از هواپیما پس از فرود در مشهد ، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. هنگامی که پرواز در باند نشسته است ، کلیه خدمات توسط فرودگاه ارائه می شود تا مسافران به درخواست خلبان بتوانند از آن پیاده شوند.

وی تأکید کرد: پرواز ساعت 16:00 از فرودگاه مشهدی هاشمی نژاد به تاشکند انجام می شود و پس از مراحل اجازه ورود به ازبکستان.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  حسین زهی: در بررسی طرح ساماندهی فضای مجازی به نظرات مردم توجه شود

دیدگاهتان را بنویسید